Ciljana skupina su vam žene? Imate sreće jer upravo ova ciljana skupina dominira društvenim mrežama! Evo što morate znati ukoliko želite da primijete vašu poruku!
Ciljana skupina su vam žene? Imate sreće jer upravo ova ciljana skupina dominira društvenim mrežama! Evo što morate znati ukoliko želite da primijete vašu poruku!
Internet, a naročito društvene mreže, uvjerljivo su vodeća marketinška platforma 21. stoljeća. Sukladno tome, na internetu danas možemo naći uistinu svakakve informacije o bilo kojem području, temi, proizvodu ili usluzi koje nas zanimaju.
S obzirom na relativnu jednostavnost korištenja interneta te na činjenicu da su društvene mreže besplatne, a kao takve dostupne svima, internet danas obiluje mnoštvom informacija od kojih uz one kvalitetne i korisne, postoje i mnoge koje su agresivne, naporne i dosadne. Nakon što ste saznali Kako komunicirati sa ženskom populacijom, u ovom članku ću se probati referirati na prethodno navedeno kroz perspektivu žene, tj. glavne ciljane publike kojoj se obraća većina kompanija.
Žena koju sam odabrala kao predstavnicu ove ciljane skupine ima od 20 do 50 godina, zaposlena je i vodi aktivan društveni život, postoji velika mogućnost da je udana ili u vezi, također je vjerojatno i majka. Osim vlastitih zapažanja, za mišljenje sam konzultirala i nekoliko svojih prijateljica i poznanica. Što nas zanima, što volimo vidjeti, što nas smeta i iritira, kakvih sadržaja želimo više, a kakvih manje, doznajte u nastavku.
Facebook
Od svih društvenih mreža, Facebook je daleko najopsežnija i najelaboriranija platforma koja pruža pregršt mogućnosti za marketing; od „live“ interakcije s korisnicima, prezentacije proizvoda i usluga kroz slikovne i verbalne opise, do profesionalnih stranica koje uz klasične metode oglašavanja imaju dodatnu mogućnost oglašavanja ciljanoj publici na njihovim osobnim Facebook profilima.
Volimo i zanima nas
S obzirom da smo uglavnom zaposlene i okupirane životom, volimo oglase koji nam olakšavaju život i svakodnevicu. Oglasi s proizvodima i uslugama na akcijama svakako su na vrhu popisa, a variraju od svakodnevnih uporabnih predmeta (hrane, kozmetike, odjeće i obuće, proizvoda za djecu, hobi opreme), proizvoda i usluga koji spadaju u kategoriju luksuza (nakit, torbe, cipele, SPA i sl. kozmetički tretmani) pa do praktičnih oglasa last-minute aranžmana i putovanja koji nam uvelike olakšavaju život ili nam naprosto skreću pažnju na ponude koje bismo u protivnom vjerojatno propustili. Volimo estetiku, a s obzirom da smo vizualni tipovi, pun pogodak su reklame „sa sličicama“, razni tutoriali i recepti (naročito oni s fokusom na zdravu prehranu) i sl.
Ne volimo i ne zanima nas
Kroz malu blic-anketu koju sam provela kod svojih poznanica, došla sam do zaključka da su žene ili vrlo tolerantne, ili naprosto ignorantne prema oglasima koji ih ne zanimaju. Međutim, baš svaka od njih potvrdila mi je da ih apsolutno iritiraju (najčešće nerealni) oglasi proizvoda za mršavljenje koji nam imputiraju osjećaj debljine i manje vrijednosti. Nismo baš toliko naivne i neuke; itekako smo svjesne činjenice da ne postoje čarobne tablete ili napici koji će dok surfamo najdražim Facebook stranicama bezbrižno otopiti masnoće s naših bedara.
Twitter
Potpuno drukčiji od Facebooka, Twitter je društvena mreža koja je brza, ažurna i koja postoji upravo sada, u ovom trenu. Vijesti, objave i reklame su kratke i sažete te kao takve vrlo konkretne i precizne. Upravo takvom konfiguracijom Twitter se svrstao u vodeću socijalnu mrežu za instant vijesti, objave i reklame, koje u sekundi pronalaze put do svojih korisnika.
Volimo i zanima nas
Kao i kod Facebooka, slobodno nam reklamirajte sve ono što nam može olakšati život i svakodnevicu, a naročito povoljne ponude, popuste, kupone te last-minute aranžmane.
Ne volimo i ne zanima nas
Proizvodi za mršavljenje su zaista dosadni. Samo kažemo.
Instagram
Vizualno najatraktivnija platforma za oglašavanje dolazi u obliku Instagrama. U par kratkih poteza svatko može otvoriti svoju galeriju te uz malo zalaganja stvoriti konkretnu bazu klijenata kojima proizvode i usluge reklamira upravo vizualnom prezentacijom. Pojednostavljeno; što su fotografije atraktivnije, veća je šansa da ćete prodati proizvod.
Volimo i zanima nas
Na Instagramu volimo sve interesantne i atraktivne galerije proizvoda. Kuharice, galerije s hobijima, galerije s nakitom, cipelama, odjećom, umjetničke galerije, galerije rođaka iz Australije koji fotografira svoju mačku u svim pozama…
Zaista volimo Instagram, a vi ako ste mudri i imate dobar proizvod (pa možda čak i za mršavljenje), svakako ćete iskoristiti tu činjenicu.
Ne volimo i ne zanima nas
Apsolutno ne volimo dosadne i površne galerije, galerije s fotografijama koje ne poštuju autorska prava, proizvode i usluge koje se reklamiraju na ilegalan način, i svakako nam idu na živce galerije koje reklamiraju prozvode za mršavljenje.
Napomena autora:
Ispričavam se ako sam ikoga uvrijedila opetovanim spominjanjem proizvoda za mršavljenje. Možda se ja samo družim s ženama koje takve stvari ne zanimaju.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentirajte prvi
Uključite se u raspravu
Pridružite se najvećoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu