Što smo saznali o komunikaciji sa ženskom publikom, marketingu na Twitteru, optimizaciji za tražilice te o društvenim mrežama za vrijeme odmora?

Autor: Poslovni.hr , 02. srpanj 2014. u 17:45
Slika je preuzeta s portala kakonaweb.tportal.hr

Ključne zaključke mjeseca lipnja iz tema internet marketinga za male i srednje poduzetnike sažimamo u nekoliko odabranih savjeta. Krenimo!

Izvor teksta: kakonaweb.tportal.hr 

Ključne zaključke mjeseca lipnja iz tema internet marketinga za male i srednje poduzetnike sažimamo u nekoliko odabranih savjeta. Krenimo!
 

Internet marketing: društvene mreže

Nakon što smo u prošlim člancima naučili  Čemu služe društvene mreže te Kako započeti s Facebook marketingom malog poduzeća? krenuli smo s daljnjim upoznavanjem društvene mreže Facebook kroz Osnovne pojmove potrebne za vođenje Facebook stranice i naravno par trikova za početak komunikacije na društvenim mrežama.

Kreirajte svoje priče, pružite im informacije o internim događanjima i dijelite fotografije iz svakodnevnog okruženja. – Zlata Rodin

No, tu nismo stali. Upoznali smo vas s još jednom društvenom mrežom – Twitter i na par primjera pokazali kako mali poduzetnici mogu  tematski vezati vlastitu kampanju iskoristiti Twitter u vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva!

Samo časkanjem ili raspravom na određenu temu s tviterašima i velikim brendovima stajete uz bok istih. – Kako na web-skupina autora

Da ne bi bilo da smo pričali samo o nogometu osvrnuli smo se i na to o čemu žene vole pričati na društvenim mrežama!  🙂
 

Izrada i optimizacija web stranica

Kako optimizirati web stranicu za tražilice naučili smo prošli mjesec kroz praktičan i kratak SEO vodič te ovaj mjesec krenuli dalje sa novim savjetima i pokazali vam 10 elemenata za početak optimizacije za tražilice.

Valja se potruditi da vaš web ne završi tamo gdje nitko ne gleda i uložiti nešto truda u optimizaciju za tražilice. – Antonija Bilić Arar

Vrlo je bitno upozoriti i na česte greške pri stvaranju sadržaja, jednog od ključnih elemenata na koje treba pripaziti pri planiranju optimizacije, stoga smo za vas izdvojili 10 grešaka u stvaranju sadržaja koje će vas koštati pozicije na Googleu.

Svoj web morate napuniti sadržajem koji će posjetiteljima biti zanimljiv i/ili koristan, ali i koji će voljeti tražilice. – Antonija Bilić Arar
 

Primjeri iz prakse

Naši stručnjaci i ovaj put su s vama podijelili svoje znanje i otkrili kako komunicirati sa ženskom populacijom te što sa marketingom na društvenim mrežama za vrijeme ljeta!

Činjenica je da se žene danas češće nađu u ulozi targetirane skupine jer nas krasi jedna odlika koja je san svakog prodavača – vrlo smo podložne oglašivačkim inputima. – Nives Bokor

Kad smo opušteni na um nam padaju razne ideje. Šteta je ne iskoristiti ih, a na kraju krajeva, ako pogledate velike brendove – oni prvi ne „spavaju“ tijekom ljetne pauze. – Mario Poje

To bi bilo to! Krećemo u drugu polovicu godine s novim temama i savjetima, a do sljedećeg pregleda mjeseca vjerujemo da će vam ovi savjeti biti “u malom prstu”!  🙂

Komentirajte prvi

New Report

Close