Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Što je Fleet Management?

Autor: Sponzorirani članak
01. prosinac 2014. u 13:46
Podijeli članak —
Fleet Management

Usluga Cloud Nadzor vozila se sastoji od jedinstvene platforme koja objedinjuje različite tehnologije.

Od čega se sastoji vaš sustav za Fleet Management?

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Usluga Cloud Nadzor vozila se sastoji od jedinstvene platforme koja objedinjuje različite tehnologije: cloud infrastrukturu, GPRS prijenos podataka, pozicioniranje, telemetriju, bežičnu komunikaciju, navigaciju, digitalne mape, tehnologije obrade poslovnih informacija i tehnologije organizacije rada.

Od čega se sastoji vaš sustav za Fleet Management?

Usluga Cloud Nadzor vozila se sastoji od jedinstvene platforme koja objedinjuje različite tehnologije: cloud infrastrukturu, GPRS prijenos podataka, pozicioniranje, telemetriju, bežičnu komunikaciju, navigaciju, digitalne mape, tehnologije obrade poslovnih informacija i tehnologije organizacije rada.

Na koji način vaš sustav prati i dojavljuje kretanje vozila?

Usluga se temelji na prikupljanju informacija o vozilu te njegovom korištenju putem ugrađenog Cloud Nadzor vozila uređaja (mobilna GPS/GPRS jedinica).

Uređaj prikuplja informacije o trenutnoj poziciji, brzini kretanja, prijeđenom putu vozila (putem GPS modula), te o radnjama ostalih periferija (npr. hidraulika, rad vozila, utočenom/potrošenom gorivu, priključnih vozila, cisterne, temperature, raznih senzora,…). M2M tehnologijom uređaj te podatke o korištenju vozila prenosi na centralno računalo, na kojem se pohranjuju baze podataka o korištenju vozila. Cijela poslužiteljska infrastruktura je smještena u sigurnom HT-ovom data centru. Uređaj je u stalnoj komunikaciji s poslužiteljima, koji obrađuje podatke i prikazuje ih u Internetskoj aplikaciji. Podatci u Internetskoj aplikaciji su aktualni i pokazuju trenutačne lokacije i putanju vozila. U slučaju odsutnosti mobilne podatkovne veze, uređaj prikupljene podatke pohranjuje u vlastitu memoriju, koje nakon ponovne uspostave veze pohranjuje u bazu podataka usluge.

Kako se provodi implementacija i koliko traje, te kako funkcionira održavanje?

Samu ugradnju i kasnije održavanje vrše stručno osposobljeni djelatnici na preko 60 ovlaštenih mjesta ugradnje ili na samoj lokaciji korisnika. Implementacija i puna funkcionalnost sustava može se provesti u samo jednom danu.

Podršku korisnicima pruža i posebno educiran kontaktni centar, dostupan 24/7. Osim podrške s radom aplikacije i administriranjem, daljinskim konfiguriranjem uređaja u mogućnosti su otkloniti većinu poteškoća.

Na kojim se sve platformama (desktop,mobilne) može pratiti flota?

Vozila se mogu pratiti i administrirati putem većine Internet preglednika. Za destkop verzije se mogu koristiti IE, Mozilla Firefox, Google Chrome i Opera, dok za mobilne (putem tableta ili smartphonea) je moguće koristiti preglednike Safari, IE, Chrome ili Firefox.

Kakve sve izvještaje korisnik može dobiti od vašeg sustava?

Cloud Nadzor vozila omogućava izvoz podataka koji se prikupe s vozila i svih tipova izvještaja u postojeći poslovni sustav korisnika (SAP i CRM) preko sljedećih datoteka PDF, Excel, HTML, CSV, XML.

Samo neki od 60 izvještaja su:

  • Ukupni put i vrijeme vožnje
  • Lokacija i vrijeme zaustavljanja vozila
  • Prekoračenja brzine
  • Posjete objektima od interesa ili zadanim zonama kretanja
  • Statistika i analitika korištenja vozila unutar i izvan radnog vremena
  • Automatsko slanje izvještaja na e-mail adrese (formati: XLS, CSV (excel), PDF i dr.)
  • Interaktivni grafovi brzine i visine s prikazom lokacije na karti
  • Prijeđenu kilometražu u odabranim vremenskim periodima
  • Datum isteka registracije

Usluga omogućava generiranje izvještaja po samo jednom vozilu, grupi vozila ili podgrupi vozila te za odabrani vremenski period po istim kriterijima.

Postoji li mogućnost interakcije s vozačima kroz sustav?

Kroz samo uslugu moguća je komunikaciju između disponenta i vozača, kao i vozača međusobno. Omogućeno je kreiranje ruta za pojedinog vozača, izdavanje putnih naloga po kreiranoj ruti, promjena rute, slanje ruta na uređaj u vozilu i konstantna komunikacija.

Koje su krajnje prednosti korisnika nakon ugradnje Fleet Management sustava?

  • Smanjenje troškova i povećanje poslovne efikasnosti voznog parka
  • Povećanje kvalitete i brzine njegove usluge
  • Povećanje poslovne efikasnosti
  • Povećanje sigurnosti voznog parka
  • Povećanje radne discipline i stupnja organiziranosti
  • Ušteda u potrošnji goriva i broju radnih sati
  • Povećanje konkurentnosti tvrtke
  • Izvršavanje zadataka na vrijeme
  • Informacije gdje se nalazi pojedino vozilo, kako se koristi, gdje se kreće, što se događa na terenu, koristi li se vozilo izvan radnog vremena,…

Koja su glavna nepoželjna ponašanja/događaji koji se mogu dovesti u red uvođenjem ovakvog sustava?

  • Kontrola goriva
  • Skretanje s planiranih ruta
  • Zadržavanje na pojedinim lokacijama
  • Optimizacija ruta ovisno o više parametara (vrijeme do kada je potrebno dostaviti, na kojim lokacijama dostaviti, gdje preuzeti pakete, koji put odabrati,…)
  • Vožnja izvan radnog vremena
  • Vožnja izvan definiranih granica
  • Prebrza vožnja
  • Greške prilikom izrade putnih naloga i računa

Specifičnosti našeg sustava (oni koji nisu napomenuti u ovim odgovorima):

1. Troškovni modul/putni nalog

Putni nalozi su vrlo često predmet poreznog nadzora, te iziskuju precizno i pažljivo vođenje. To pak oduzima vrijeme i poprilično je suhoparan zadatak. Uz Troškovni modul to više nije potrebno jer sustava Cloud Nadzor vozila automatski generira putne naloge i štedi Vaše vrijeme koje možete posvetiti važnijim poslovima.

Sustav automatski prikuplja sve relevantne podatke potrebne za izradu putnih računa poput podataka o vozilu, vozaču, radnom mjestu, datumu i vremenu polaska, mjesta polazišta, odredišta, datumu i vremenu dolaska na odredište, stanju brojača na početku vožnje, stanju brojača na kraju vožnje te ukupnom broju prijeđenih kilometara i ukupnom broju sati provedenih na putu. Sustav sam predlaže korisniku početak i kraj puta, te automatski izračunava broj prijeđenih kilometara. Iz svih tih parametara automatski se obračunava broj radnih sati, te broj polu dnevnica i broj punih dnevnica.

Ova pogodnost posebno dolazi do izražaja kod zahtjevnih putovanja u inozemstvo jer sustav automatski bilježi prelaske granica te zbraja sve sate provedene u pojedinim državama. Sustav sate automatski pretvara u dnevnice vodeći brigu o prijenosima sata s jedne u drugu državu, te zakonom dozvoljenim visinama dnevnica za svaku državu pojedinačno. Obračun se obavlja prema zadanim valutama, a konverzija u kune radi se po aktualnom tečaju HNB-a na dan obračuna. U putnom računu se automatski obračunavaju tuzemne i inozemne dnevnice prema zakonu RH kao i prikaz i obračun svih troškova nastalih na putovanju s detaljnim prikazom prelaska granica, stanja prijeđenih kilometara po dionicama i popisom svih prijeđenih dionica.

Svi dodatni troškovi s putovanja poput cestarina, tunelarina, hotela, parkiranja mogu se vrlo lako unijeti ručno te pridružiti automatski izračunanim troškovima po kilometru vožnje. Svi dokumenti ostaju u elektronskom obliku pohranjeni na Cloud Nadzor vozila portalu te ih uvijek možete naknadno mijenjati, brisati ili ispisati. Uz automatsko generiranje putnih naloga, sustav podržava i ručni unos putnih naloga.

Automatski putni računi omogućavaju da se više ne moraju ručno prepisivati podaci s putnog radnog lista koji ispunjava vozač, nego se ti podaci automatski ispunjavaju sa obračunom dnevnica.

Učinkovito upravljanje troškovima jedan je od temeljnih zadataka Cloud Nadzor vozila. Naš je cilj pomoći u smanjivanju troškova, a da biste to moglo najprije uočiti gdje nastaju troškovi tvrtke i gdje su oni najveći. Sada je jedan klik dovoljan da saznate koje vozilo ima najveću potrošnju goriva, koji sektor generira najviše troškova ili koji su to troškovi najzastupljeniji u strukturi troškova voznog parka. Jednostavan prikaz uz pomoć interaktivnih grafova odmah pokazuje rezultate i omogućava brzo djelovanje gdje je to potrebno. Možete unositi sve troškove voznog parka, te ih vezati na putne naloge. Isto tako, možete bilježiti isplatu predujmova za put, troškova plaćenih privatnim novcem i još mnogo korisnih stvari koji pomažu držati kontrolu nad troškovima.

2. Integracija s Google maps-street view

3. Jedan pružatelj cjelokupne usluge (SIM, uređaj, podrška,…)

4. Uskoro akcija gdje korisnik dobiva besplatnu ugradnju

Autor: Sponzorirani članak
01. prosinac 2014. u 13:46
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close