Stethoscope učetverostručio prihode u samo dva mjeseca, koristi ga Rimac, a pomaže tvrtkama da ih zaobiđe The Great Resignation

Autor: Promo , 22. studeni 2022. u 07:02

Na tržište je nedavno stigao Stethoscope, alat za istraživanje zadovoljstva i angažiranosti zaposlenika, a lansirala ga je digital-first agencija Degordian.

Slučajno ili ne, tajming je savršeno pogođen, s obzirom na aktualne, ozbiljne izazove s kojima se poslodavci i zaposlenici zajednički susreću. Zajednički, jer iako se ponekad može činiti kako su to dvije suprotstavljene strane, istina je suprotna: i jednima i drugima želja je ista, a to je – ugodno radno okruženje i kvalitetni radni uvjeti.

Alat je tvrtkama dostupan tek nekoliko mjeseci, a već niže zavidne uspjehe, o kojima su više ispričali CEO i founder Stethoscopea, Daniel Ackermann, te Business Development Director, Sara Vatralj.

1. Elevator pitch – što je Stethoscope?

Stethoscope je alat za ispitivanje zadovoljstva i angažiranosti zaposlenika. Na temelju dobivenih rezultata tvrtke mogu napraviti strateški plan konkretnih akcija koje će adresirati snage koje treba njegovati i slabosti na kojima treba poraditi.

Sastoji se od dva dijela: velikog upitnika koji se provodi jednom godišnje, koji kroz preko 100 faktora ispituje 12 dimenzija, a rezultati se mogu segmentirati pomoću 20-ak filtera, npr. po spolu, timu, podružnici, itd.; te malog upitnika koji se provodi jednom mjesečno kako bi se pratile promjene u zadovoljstvu i angažmanu zaposlenika te uspješnost strateškog plana.

2. Kako je došlo do ideje za razvojem alata?

Degordian je oduvijek bio orijentiran na zadovoljstvo ljudi, uvijek smo pokušavali primjenjivati najbolje prakse i koristiti najbolje alate, pa nam je tako i alat za ispitivanje zadovoljstva bio bitan. Kako nijedan upitnik na tržištu nije zadovoljavao naše potrebe, napravili smo svoj. Nakon godina korištenja i razvoja, odlučili smo ga pretvoriti u alat i učiniti dostupnim svima.

3. Što tvrtke koje koriste Stethoscope mogu očekivati da će im alat donijeti u kontekstu aktualnih izazova na tržištu rada?

Ono čime alat može pridonijeti je transparentan uvid u trenutno stanje firme, što znači da se problem može adresirati na temelju informacije, a ne osjećaja. Primjerice, inflacija je goruća tema, stoga tvrtka može misliti kako mora povećati plaće, no što ako su zaposlenici ustvari nezadovoljni lošim odnosom s voditeljem? Stethoscope omogućuje da svaka tvrtka dobije uvid u baš svoje probleme, a ne generalne probleme tržišta, i adresira ih. Rezultat su zadovoljniji zaposlenici koji imaju platformu na kojoj se mogu slobodno i anonimno izraziti, koji osjećaju da ih se čuje, koji dobivaju konkretnu reakciju firme. Ukratko – veće zadovoljstvo, motivacija, angažiranost i lojalnost zaposlenika.

4. Alat je lansiran u travnju, kakvi su odaziv i rezultati?

Nećemo biti lažno skromni, očekivali smo velik interes jer znamo da imamo vrijedan alat, no rezultati su nadmašili očekivanja. U samo dva mjeseca dobili smo preko 150 demo zahtjeva, održali preko 300 sastanaka s potencijalnim klijentima, akvizirali klijente iz Hrvatske, regije, centralne Europe i SAD-a i primili iznimno pozitivan feedback korisnika. U posljednja dva mjeseca prihodi su se učetverostručili.

5. Koje su se tvrtke dosad odlučile koristiti Stethoscope?

Jako smo sretni što smo privukli sve – od velikih korporacija do manjih kompanija, no i najnaprednijih IT firmi. Od lokalnih, zvučnih imena, to su, recimo, Rimac, Telegram, ENNA i JGL.

6. Imate li već planove za daljnji razvoj alata?

Jako smo motivirani rezultatima pa ćete sve naše planove uskoro moći vidjeti i realizirane, a dugoročna vizija nam je napraviti globalno najbolji alat za employee satisfaction & engagement. Imamo planove za razvoj i proizvoda i businessa. Radimo na pojačavanju prodajnih i marketinških aktivnosti, uvođenju novih revenue kanala te razvoju partnership modela, dogovaramo internacionalnu ekspanziju pored već dogovorenih partnera u Meksiku i SAD-u. Ipak, od svih planova, trenutno smo najviše uzbuđeni zbog skorog lansiranja alata za pojedince koji će moći dobiti uvid u razinu vlastitog zadovoljstva u odnosu na stanje tržišta, no toliko o tome zasad, vrlo brzo ćete čuti više!

New Report

Close