Na zagrebačkom Institut Ruđer Bošković (IRB) u četvrtak je održana završna konferencija projekta Gender 4 STEM. Cilj tog projekta bio je proučiti razloge slabe zastupljenosti djevojčica u obrazovanju u STEM području (znanost, tehnologija, inženjerstvo i matematika), a potom i žena u STEM karijeri.
Često se kao razlog zašto su STEM discipline neprivlačne djevojčicama navode postojeći stereotipi, koji im nameću mišljenje da nisu dovoljno talentirane za karijeru u tom području. Kako je rečeno na konferenciji, u sklopu projekta razvijena je posebna platforma za e-učenje Gender 4 STEM asistent u nastavi, koja nastavnicima nudi alate i materijale za korištenje u nastavi sa ciljem poticanja snažnijeg interesa i ravnopravne zastupljenosti djevojčica u obrazovanju u području STEM-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu