Na sve izazovnijem i konkurentnijem tržištu Hrvatska pošta mijenja se i unapređuje. O prilagodbi tradicionalnog biznisa i diversifikaciji poslovanja razgovarali smo s Katarinom Špiljak Žnidar, izvršnom direktoricom Ureda za korporativni marketing i razvoj u Hrvatskoj pošti.
Kako unapređujete tradicionalno poslovanje da biste održali svoju poziciju na tržištu?
Fokusiramo se na poboljšanje zadovoljstva korisnika i kontinuirano razvijamo usluge iz tradicionalnog poslovanja. Što se tiče poslovnih korisnika, ovdje izdvajamo projekte pisarnice čime se produljuje lanac vrijednosti tradicionalnih poštanskih usluga. Uvedene su nove usluge u paketnom poslovanju,te je time naša ponuda konkurentna međunarodnim paketnim operaterima. Također, uvedena je usluga ePaket namijenjena internetskim trgovcima, novom rastućem segmentu korisnika. Implementirali smo i elektroničku prijamnu knjigu, uslugu kojom danas korisnicima nudimo suvremen način dostave podataka o pošiljkama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu