Softver za upravljanje voznim parkom smanjuje troškove i poboljšava eko otisak

Autor: Lucija Špiljak , 08. studeni 2021. u 22:00
Marko Linke, Marko Stojaković i Mladen Herceg/LUKA STANZL/PIXSELL

S novim softverom riješit će sve operacije flota – planiranje aktivnosti i vožnje, zadaće korisniku i vozačima, komunikaciju…, kažu u tvrtki.

Hrvatski tech startup Make IT Easy u novu će godinu zakoračiti s velikim planovima i pothvatima na globalnom tržištu, lansiranjem nove verzije MobilityONE softvera u cloudu za upravljanje voznim parkovima.

Ciljana skupina su im tvrtke za usluge voznog parka i poslovni korporativni korisnici iz cijelog svijeta, a dokazali su se već u suradnji s tvrtkama AutoBenussi i Raiffeisen leasing. Bolja kontrola, ušteda i manji troškovi poslovanja, brz protok informacija, smanjen vozni park, više vožnji automobila i manje zagađenja samo su neke od prednosti softvera MobilityONE za klijente koje naši sugovornici navode.

“Trenutačno s našim MobilityONE rješavamo probleme upravljanja voznim parkovima – kontrolu i predikciju svih troškova, proračune, koordinaciju usluga organiziranih oko voznog parka kupaca, i štedimo vrijeme i proračune stručnih kupaca.

S novim softverom riješit ćemo sve operativne procesne aktivnosti oko flota što znači planiranje svih aktivnosti, planiranje vožnje, zadaće korisniku i vozačima, pravovremenu organizaciju svih aktivnosti, komunikaciju svih strana od vozila koje će ‘pričati’ sa softverom do svih partnera u procesima”, pojašnjavaju Mladen Herceg, Marko Linke i Marko Stojaković iz tvrtke Make IT Easy.

Dvije grupe korisnika

Kako bi ostvarili sve ambiciozne planove, nedavno su sa Zagrebačkom burzom lansirali kampanju na Funderbeam platformi koja okuplja više od 24.000 investitora u startupe. Cilj je do 16. studenog prikupiti 200.000 eura kako bi nova platforma MobilityONE mogla uspješno na globalno tržište.

Kampanja traje još osam dana, dosad su prikupili više od 160.000 eura. MobilityONE su kroz Funderbeam promovirali u 130 zemalja da bi bili što vidljiviji i privukli partnere za razvoj, prodaju i ulaganje u budućnost.

“Kapital koji prikupimo u ovoj rundi u cijelosti ćemo uložiti u završetk nove verzije softvera. U idućim rundama prikupljanja kapitala ćemo se fokusirati na partnere koji nam mogu pomoći kod probijanja na najvažnija tržišta od centralne i zapadne Europe do Amerike”, najavili su Herceg, Linke i Stojaković.

Usto su razmišljali i o štetnom utjecaju na okoliš koji se za 10% smanjuje zahvaljujući njihovu softveru koji će, između ostalog, korisnike usmjeravati kako poboljšati zeleni otisak. Vjeruju da će upraviteljima voznog parka uštedjeti barem 50% vremena, smanjiti troškove i istovremeno povećati efikasnost voznog parka.

“U Make IT Easy smo dosad razvili dvije verzije za dvije grupe korisnika – ekspertne kompanije za upravljanje voznim parkovima, te za leasing društva koja žele prodavati uslugu full service leasinga, uz održavanje, zamjenu guma, registraciju i osiguranje, zamjenska vozila i slične usluge unutar cijene leasinga.

Konkurencija su nam Fletio, Avrios, Chevin, Onfleet, isključivo za korporativne korisnike, za razliku od našeg rješenja koje će moći koristiti i stručni i korporativni, što je naša jedinstvena prodajna propozicija. Imamo i korisnike i davatelje usluga. Svatko gleda iz svog kuta, a što je najvažnije, softver eliminira rizike neočekivanih troškova”, pojašnjavaju.

Novi ured i developeri

Nedavno su preselili u novi ured u podsljemenskoj zoni. Zasad direktno i indirektno zapošljavaju 12 developera i inženjera koji rade na postojećem sustavu i razvoju novog softvera, a upravo je to, kažu, bio najveći izazov – pronaći adekvatan tim za razvoj.

No, pridružili su im se developeri iz cijelog svijeta čime će osim razvoja softvera steći nova iskustva i ambasadore za globalnu promociju. Optimistični su oko kampanje i vjeruju da će svijet prepoznati proizvod na tržištu koje, procjenjuje se, vrijedi tri milijarde dolara godišnje, a prognoze su da će do 2030. vrijediti čak 30 milijardi.

Stoga pozivaju sve zainteresirane ulagače da se u idućih osam dana pridruže i investiraju u razvoj MobilityONE-a preko Funderbeama, te sudjeluju u izgradnji buduće uspješne tehnološke platforme za mobilnost koja dolazi iz Hrvatske.

Komentirajte prvi

New Report

Close