Slijede osjetnije promjene na Facebooku i Instagramu

Autor: Poslovni.hr , 20. studeni 2023. u 14:08
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Meta je istaknula da je cilj ovih pravila pridonijeti boljem razumijevanju korisnika.

Meta je objavila novu politiku koja će zahtijevati od oglašivača da transparentno otkriju korištenje AI ili drugih digitalnih metoda u stvaranju političkih promocija na Facebooku ili Instagramu. Planira se implementacija ove politike 2024. godine, piše ICT Business.

Prema novim smjernicama, oglašivači će biti obavezni naznačiti jesu li njihove promocije prikaz stvarnih ljudi u stvarnim situacijama ili je riječ o digitalno stvorenim figurama koje realistično izgledaju, ali ne postoje u stvarnosti. Također, oglašivači će morati otkriti ukoliko su manipulirali događajima ili izmijenili snimke stvarnih situacija.

Dodatni zahtjevi uključuju obvezu označavanja promocija koje prikazuju događaje koji se nisu stvarno dogodili, ili su predstavljeni na način koji nije odražavao stvarnost, a sve to bez upotrebe autentičnih slika, videa ili audio zapisa. Meta je istaknula da je cilj ovih pravila pridonijeti boljem razumijevanju korisnika o tome kada su društveni problemi, izbori ili politički oglasi na Facebooku ili Instagramu digitalno stvoreni ili modificirani, uključujući upotrebu umjetne inteligencije.

Komentirajte prvi

New Report

Close