Meta je objavila novu politiku koja će zahtijevati od oglašivača da transparentno otkriju korištenje AI ili drugih digitalnih metoda u stvaranju političkih promocija na Facebooku ili Instagramu. Planira se implementacija ove politike 2024. godine, piše ICT Business.
Prema novim smjernicama, oglašivači će biti obavezni naznačiti jesu li njihove promocije prikaz stvarnih ljudi u stvarnim situacijama ili je riječ o digitalno stvorenim figurama koje realistično izgledaju, ali ne postoje u stvarnosti. Također, oglašivači će morati otkriti ukoliko su manipulirali događajima ili izmijenili snimke stvarnih situacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu