Singapur, Lisabon, Copenhagen, Brazil… Bellabeat otvorio nove urede u nekoliko zemalja, planiraju i dodatna širenja

Autor: Lucija Špiljak , 17. veljača 2022. u 13:01
Foto: Press

Kažu da svoj tim grade i temelje na mladim ljudima koji u poslu traže i vide svoj životni stil a da istovremeno budu prisutni, angažirani i produktivni.

Bellabeat, vodeća wellness tvrtka koja proizvodi pametni ženski nakit, trenutno zapošljava oko 200 ljudi u uredima diljem svijeta, planiraju dodatna širenja, a otvorili su i nove urede u Singapuru, Lisabonu, Copenhagenu i Brazilu u kojima zapošljavaju stručnjake u prodaji, inženjeringu i dizajnu. Njihovu timu pridružili su se Edwin Veenman i Daniel Lorenz.

Tvrtka postoji od 2014. i nedavno su u Parizu otvorili svoju prvu fizičku trgovinu, a uslijedili su i Amsterdam i Berlin. Kako je Mur potvrdio ranije, fizičku trgovinu može očekivati i Zagreb. Dosad su prodali više milijuna svojih različitih uređaja, čijim je inovativnim funkcijama i primjenom, ali i estetskom dopadljivošću tih narukvica i ogrlica, stekao liderski status u tržišnoj niši tzv. wellness tehnologije za žene.

Usmjereni na zdravlje zaposlenika

Svoje poslovanje Bellabeat iz Zagreba preko dva hrvatska poduzeća kćeri. Kako pojašnjavaju, zbog velikog broja zaposlenika i razmišljanja o njihovoj produktivnosti nastala je i korporativna wellness platforma.

“Zaposlenici nisu nužno produktivni samo zato što su fizički prisutni na poslu, stoga smo osmislili uz svoj pametni nakit i cijelu wellness platformu, i to namijenjenu upravo ženama u korporacijama. Svojim holističkim pristupom temeljenim na stvarnim podacima, Bellabeat korporativni wellness program ima za cilj poboljšati psihofizičko zdravlje žena i njihovu produktivnost na poslu”, objasnila je suosnivačica Urška Sršen.

Ističu kako svoj tim grade i temelje na mladim ljudima koji u poslu traže i vide svoj životni stil a da istovremeno budu prisutni, angažirani i produktivni.

“Širimo naše timove koji na lokalnim područjima mogu biti na usluzi klijentima pošto svoj business model osim krajnjem kupcu širimo i na B2B korporativne klijente koji žele svojim zaposlenicima nuditi naše usluge za bolji wellness, te raznim organizacijama i tvrtkama koji vrše testiranja raznih terapija, treninga i lijekova”, rekao je suosnivač Bellabeata Sandro Mur.

Samo 20% zaposlenika dolazi u ured, dok je svima ostalima preporuka da rade od kuće. Kako ističu iz tvrtke, ovim pristupom žele stvoriti novu radnu kulturu u kojoj se zaposlenike potiče da se prvenstveno bave svojim zdravljem kako bi se potom mogli posvetiti i svojoj karijeri.

Svježi kapital od Bank of America

Podsjetimo, tvrtka je nedavno potpisala ugovor s Bank of America, trećom najvećom investicijskom bankom na svijetu. Investicijom se zatvara dosad najveća runda dokapitalizacije. Dobiveni svježi kapital ulažu u razvoj i rast, nakon čega postižu veću tržišnu valuaciju. Do sada su sveukupno prikupili 100 milijuna dolara kapitalnog ulaganja od 28 investitora.

Pokrenuli su nedavno i novi online kanal – poosh.com, na kojem je osvanula Ivy, novi artikl Bellabeata i nasljednik prvog njihova pametnog artikla Leaf koji je svojedobno proglašen najboljim pametnim nakitom u svijetu.

Na svojoj platformi Bellabeat ima osam milijuna korisnica iz cijelog svijeta, a tvrde da prihodi tvrtke rastu i 20% na mjesečnoj bazi.

Kako je ranije istaknula suosnivačica Urška Sršen, njihova je glavna misija “osnažiti i osvijestiti žene da se inovativnom tehnologijom i analizom zdravstvenih podataka služe u svrhu otkrivanja i poboljšanja životnih navika”.

Komentirajte prvi

New Report

Close