U ovaj biznis možete ući s jednostavnim konceptom i 100.000 kn

Autor: Bernard Ivezić , 03. veljača 2014. u 15:03
Na razvoj igre Gas Guzzlers utrošeno je 60 tisuća sati rada/Petar Glebov/PIXSELL

Sto tisuća kuna, tim stručnjaka, povoljan a moćan alat za izradu računalnih igara poput Unity 3D-a i dva do tri mjeseca za izradu prve, jednostavnije igre.

Sto tisuća kuna, tim stručnjaka, povoljan a moćan alat za izradu računalnih igara poput Unity 3D-a i dva do tri mjeseca za izradu prve, jednostavnije igre.

Recept je to po kojem je najbolje ući u razvoj računalnih igara, tvrdi Krešimir Špes, tehnički direktor Cateia gamesa iz Rijeke. Taj hrvatski proizvođač računalnih igara dosad je napravio 23 igre za PC, Mac, iOS i Andorid platformu. Špes kaže da je važno krenuti od jednostavnijih igara kako bi s polako stjecalo iskustvo, gradila baza korisnika i stvorio kontinuiran izvor prihoda."Sve naše igre, bez obzira na to jesu li nove ili stare, neprekidno donose prihod i predstavljaju financijsku bazu s kojom možemo dobro živjeti te planirati i raditi na novim naslovima", kaže Špes.

Dodaje da u Cateia gamesu, koji radi takozvane casual igre, proizvodnja jedne igre traje od šest mjeseci do godine dana. No, navodi da se još jednostavnije igre mogu napraviti i za dva-tri mjeseca.

Složenije igre, poput Gas Guzzlersa, koju je napravio zagrebački studio Gamepires, ili Serious Sama, koji je razvio Croteam, razvijaju se od ideje do proizvoda spremnog za prodaju od jedne do tri godine. Andrej Levenski, tehnički direktor Gamepiresa, kaže da su na razvoj Gas Guzzlersa utrošili 60 tisuća sati rada. "To je oko 30 godina rada jednog čovjeka", ilustrira Levenski zašto je bolje krenuti od jednostavnije igre.Davor Hunski iz Croteama slaže se kako treba početi jednostavno, ali ističe: inovativno. "Kad smo mi počinjali, nije bilo alata poput Unity 3D-a, ni trgovina nalik App Storeu i Google Playju ili pak Steamu, preko kojeg možete doći do 75 posto kupaca igara za PC globalno", zaključuje Hunski.

Komentirajte prvi

New Report

Close