Hrvatska je među pet zemalja čije su tvrtke najviše svjesne potrebe da moraju prodavati putem interneta, ali i da je ta prodaja zapravo tek u začetku.
Na to ukazuju podaci koje je Eurostat objavio u petak o korištenju interneta kao kanala prodaje u Europskoj Uniji. Iako ih je objavio tek sada, podaci se odnose na 2016. godinu. Prema Eurostatu, gotovo da ne postoji mogućnost da ćete u Češkoj, Slovačkoj, Finskoj, Hrvatskoj i Latviji naići na tvrtke od kojih proizvode i usluge nećete moći kupiti online, bilo s njihovih vlastitih web stranica ili mobilnih aplikacija.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu