Porscheovoj digitalnoj tvrtki u Hrvatskoj posao juri poput 911-ice, a broj zaposlenih rapidno raste

Autor: Josipa Ban , 13. veljača 2023. u 07:00
Kraj prošle godine obilježila je i selidba u novi ured u Heinzelovoj ulici u Zagrebu/D. Berković

Broj zaposlenih u Porsche Digital Croatia udvostručen je, što prate i financijski pokazatelji.

U nešto više od dvije godine od kada je Porsche Digital Croatia osnovan kao joint venture Porsche Digitala i Infinuma, sa sedam zaposlenika narastao je na njih 96.

Rast broja zaposlenika, a koji je u prošloj godini udvostručen (sa 45 na 96 ljudi) pratili su i financijski pokazatelji, no njih na druženju s novinarima čelnici kompanije nisu otkrili.

Kažu da ne smiju zbog pravila burze. Podaci Poslovne Hrvatske pokazuju da su im prihodi u 2021. iznosili 3,1 milijun eura, pa je za pretpostaviti da su u prošloj prešli šest milijuna.

Koliko kompanija dobro posluje govori i činjenica da su izrasli u jednu od najvećih lokacija Porsche Digitala od sveukupno devet koliko ih je u cijelom svijetu.

Stekli povjerenje
”To pokazuje povjerenje koje su nam kolege iz Njemačke pružili”, rekao je Ivan Bello, glavni direktor Porsche Digital Croatia. Hrvatski je ured podijeljen na 14 timova i rade na 14 projekata digitalnih proizvoda za Porsche, kao što su MyPorsche mobilnoj aplikaciji za upravljanje vozilom, analizi podataka za poboljšanje vozačkog iskustva ili proizvodnje, platformi za e-trgovinu.

No iz Hrvatske se radi i na rješenju koje je bliže samom automobilu, a riječ je o OTA (over the air) ažuriranju. Na svim ovim projektima, objašnjava Bello, rade u suradnji s timovima iz Njemačke.

“Upravo je OTA trenutno buzz riječ u automobilskoj industriji jer ga svi pokušavaju napraviti što bolje”, kaže. A riječ je o tehnologijama za ažuriranje komponenti vozila koja bi trebala omogućiti brže punjenje, veći domet i slično.

”Tim koji upravo gradimo je zadužen za jedan dio OTA ekosustava unutar Porschea. Projekt je jako uzbudljiv jer nas pušta blizu automobila, a i odgovornost je velika”, kaže Bello. Lovro Gracin, direktor zadužen za proizvode u Porsche Digital Croatia, napominje i da su radili na novoj internet trgovini njemačkog proizvođača sportskih automobila, a na kojem se mogu kupiti razni proizvodi vezani uz brend.

Ambiciozni planovi
“U malo više od godinu dana napravili smo novu trgovinu, a da to kupci nisu osjetili. To nam je sigurno bio jedan od većih uspjeha koji smo ostvarili jer smo morali sastaviti tim, odabrati okvir, provjeriti kako će se uklopiti u sustav, integrirati s mnoštvom dobavljača, napraviti pametno pretraživanje. Dakle, bilo je mnogo posla”, ističe.

Kraj prošle godine obilježila je i selidba u novi ured u Heinzelovoj ulici u Zagrebu, a koji je gotovo četiri puta veći od prethodnog. Veličina je ureda, dodao je Gracin, odraz ambicioznih planova kompanije. Porsche Digital Croatia planira i dalje rasti, pa su odlučili iznajmiti prostor koji će zadovoljiti potrebe za barem pet godina.

Komentirajte prvi

New Report

Close