Poljoprivrednici dobili svoju društvenu mrežu – Klub

Autor: Saša Paparella , 15. prosinac 2014. u 22:01
Klub je zasad dostupan u svojoj testnoj verziji

Portal Agroklub pokrenuo je projekt specijalizirane farmerske društvene mreže, jedinstvene u svijetu.

Vodeći hrvatski internetski poljoprivredni medij, Agroklub, pokrenuo je društvenu mrežu namijenjenu domaćim farmerima.

"Prema našim saznanjima ovaj koncept prvi je takav u domeni poljoprivrede u svijetu i omogućuje farmerima bolju platformu za komunikaciju – razmjenu iskustava, uspoređivanje pa na koncu i kreiranje jasnije slike o stanju u sektoru. Kako smo već samim imenom projekta okupljalište proizvođača, nazvali smo ga-Klub", rekao je Vedran Stapić, suvlasnik osječke tvrtke SLink koja stoji iza ovog projekta. Društvena mreža Klub odgovor je na zahtjeve korisnika koji sada imaju mogućnost samostalno kreirati i objaviti svoje sadržaje kao što su statusi, fotografije, video materijali i poveznice.

Istovremeno, oni mogu komentirati objave drugih korisnika i uključiti se u tematske rasprave."Ovime selimo dio komunikacije koju imamo sa svojim članovima na popularnim društvenim servisima na Agroklub.com i otvaramo im platformu putem koje se njihovi glasovi mogu čuti jasnije i glasnije", poručuju iz SLinka.Za prijavu u Klub dovoljno je proći kroz kratki proces registracije na portalu Agroklub.com, a svi oni koji se se susreli s Facebookom, vrlo će se brzo snaći i u ovoj njegovoj poljoprivrednoj varijanti.U izgradnji sustava korištene su nove tehnologije koje omogućuju bogato korisničko iskustvo i jednostavnost korištenja. "Vodili smo računa o navikama ljudi stečenim na drugim društvenim servisima kao što su Facebook, Google+, Twitter, Linkedin) kao i o konceptu cijelog projekta Agroklub.com.

Javnosti je sada ponuđena Beta verzija sustava za koju procjenjujemo da će kroz nekoliko mjeseci proći fazu testiranja i izgubiti taj prefiks", rekao je Frano Šašvari, razvojni inženjer projekta.Na tržištu su poljoprivrednicima već dostupna razna internetska rješenja za potporu poslovanju, ali ono u čemu Klub ide korak je niz novih pogodnosti. Primjerice, ta nova platforma poljoprivrednicima nudi mogućnost međusobnog povezivanja, razmjene iskustava i otvaranja novih tržišta svojim proizvodima. S druge strane,  javnim službama, savjetnicima i dobavljačima Klub otvara potpuno novi kanal komunikacije sa stanovnicima hrvatskog sela.

Komentirajte prvi

New Report

Close