Igra Pokemon GO koja je u svega tjedan dana postala globalni hit zaludivši desetke milijuna ljudi ustvari je vrlo moćan marketinški alat koji može udvostručiti prihode tvrtki svih vrsta.
Prema navodima Reutersa, igra pomaže malim restoranima, trgovinama i barovima da privuku nove kupce, ali je pitanje vremena kada će i veliki igrači, poput McDonald'sa ili maloprodajnog lanca Wal-Mart početi preusmjeravati potencijalne kupce u svoje trgovine. New York Post donosi priču o maloj pizzeriji s Long Islanda čiji je vlasnik platio svega 10 dolara kako bi njegov lokal došao na mapu igre. Podsjetimo, Pokemon GO je igra tzv. proširene stvarnosti gdje se igrači kreću realnim prostorom i kamerom svog mobitela "love" Pokemone koji se pojavljuju na zaslonu mobitela.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.🙂
Pokemon je samo jeftini trik kojeg će se ljudi brzo zasititi. No pokazuje kako je danas sve nesigurno i nitko nije siguran u svoju poziciju, npr Groupon
Uključite se u raspravu