Dvije trećine malih i srednjih tvrtki u Europi svakodnevno korištenje "big data" tehnologije smatra ključnim za zadržavanje postojećih i pridobivanje novih klijenata, objavio je Microsoft.
Kompanija je na uzroku od 6200 malih i srednjih tvrtki u 20 zemalja Europe, među kojima nema Hrvatske, ali su bili uključeni poduzetnici iz Slovenije, tijekom siječnja i veljače analizirala koliko redovito korištenje velikih podataka utječe na konkurentnost tih poduzetnika. David Smith, potpredsjednik Microsofta za male i srednje tvrtke, kaže da je istraživanje pokazalo da su oni poduzetnici koji redovito koriste tu tehnologiju u prednosti nad svojim konkurentima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu