Kompanije smještene u Silicijskoj dolini počinju shvaćati koliko je za uspješnost brenda važan dobar, kvalitetan i inovativan dizajn. Apple je to shvatio već odavno, no neke kompanije, poput Googlea i Twittera tek su nedavno dizajnu počele poklanjati veću pažnju. Piše Fastcodesign.com.
Google je shvatio da samo ponuda dobrih i kvalitetnih proizvoda, odnosno usluga više nije dovoljna. Konkurencija je naprosto prevelika. Uvidjeli su kako moraju razmišljati izvan okvira, uzimajući u obzir čitavi ekosistem, kao i korisničke želje i potrebe. Naznake takvog novog stava kompanije vidjeli smo pokretanjem društvene mreže Google+. Radi se tek o pokušaju, doduše na baš uspješnom, no važni su trud i namjera.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu