Netflix s telekomima brani rast – slijedi li nakon A1 i HT?

Autor: Mladen Miletić , 17. siječanj 2024. u 22:00
Krajem 2023. A1 i Netflix najavili su suradnju na šest tržišta, a danas će biti predstavljena ona na hrvatskom/Ž. Hladika/PIXSELL

Krajem 2023., A1 je najavio da je dogovorio partnerstvo s Netflixom na šest tržišta, među kojima i u RH.

Unatoč dobrom poslovanju Netflixa čija kapitalna vrijednost sada iznosi 215 milijardi dolara, a u posljednjih godinu dana skočila je čak 56%, upitno je da li će ta velika kompanija moći održati lanjske stope organskog rasta.

Tim više je zanimljiva poruka kako se namjeravaju dodatno aktivirati u svakoj regiji u kojoj posluju te intenzivirati prisutnost na novim tržištima.

S obzirom na velike baze korisnika, telekomi se nameću kao logičan i poželjan strateški partner jer Netflixu mogu omogućiti pristup korisnicima koje on dosad nije uspio šarmirati i akvizirati. Tome u prilog govori sve učestalija ne-ekskluzivna suradnja s telekomima na raznim svjetskim i europskim tržištima.

Zbog takvog potencijala generalna strategija Netflixa je sklapanje suradnji s telekomima na raznim tržištima, a na nekima se ne ograničavaju na jednog, već žele poslovati s više telekoma istodobno.

U SAD-u je tako Netflix u ponudi i Verizona i T-Mobilea, u Španjolskoj ga nude Orange i Telefonica, u Njemačkoj pak i Deutsche Telekom i Vodafone i Telefonica…

Krajem 2023., A1 je najavio da je dogovorio partnerstvo s Netflixom na šest tržišta, među kojima i u RH, a danas će u Francuskom paviljonu Studentskog centra biti predstavljeno i kako će izgledati ta suradnja.

S obzirom na Netflixovu multi-partner poslovnu strategiju, te znajući da Deutsche Telekom već ima suradnju s Netflixom na više tržišta, za očekivati je da bi uskoro i Hrvatski Telekom mogao izaći sa svojom Netflix ponudom, a ostaje vidjeti hoće li se ona naći i u Telemachovim planovima budući da je United Grupa pokrenula EON, kojeg su tada nazvali pandanom Netflixu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close