Marketinški trendovi koji su mnogim poduzećima omogućili povećanje prodaje

Autor: Poslovni.hr , 07. kolovoz 2014. u 09:32
Fotografija: Kako na web

Ovi trendovi uveliko mogu povećati prodajne rezultate vaših kampanja, pomoći vam u definiranju strategije ili kvalitetnijem brendiranju poduzeća.

Ovi trendovi uveliko mogu povećati prodajne rezultate vaših kampanja, pomoći vam u definiranju strategije ili kvalitetnijem brendiranju poduzeća.

Poslovno ste ispred konkurencije, proizvodi i usluge su vam inovativni, a već tradicionalno uspješno radite svoj posao i ono u čemu ste najbolji? Preselite svoj pristup i u online kampanje i postavite nove izazove svojem poduzeću i konkurenciji!

1. Mobilnost – dostupni svojim kupcima u svakom trenutku

Sve veća upotreba pametnih telefona, besplatni Wi-Fi, Hot-Spotovi i mobilni internet postali su svakodnevnica. Korisnici istih u razgovoru uz kavu traže proizvod iz vašeg asortimana. Nema li boljeg dokaza od statistike:

“35% svog internet prometa 2014 biti će generirano putem mobilnih uređaja”.

Zaključak: Treba vam “responsive” web stranica – web stranica prilagođena širokom spektru dimenzija ekrana.

O web stranicama smo pisali:

Osnovni elementi web stranice malog poslovnog subjekta – I. dio, II. dio

Kako optimizirati web za tražilice

Kako napisati tekst za web stranicu

Bez obzira posjedujete li već web stranicu, razmišljate o njezinom poboljšanju ili krećete u izradu nove, nakon što ste se upoznali s osnovnim elementima,u suradnji s vašom web agencijom, timom, prijateljem ili kvalitetnim predloškom vrlo brzo i lako možete biti dostupni putem mobitela.

Iskoristite mobilno oglašavanje – dovedite klijente koji trenutno traže baš vaš proizvod ili uslugu.

Primjerice, vaše AdWords oglase moguće je distribuirati na mobilne uređaje (mobilne preglednike) ako se već ne prikazuju. Pritom ih ne zaboravite “poboljšati”. Potencijalni klijenti najvjerojatnije žele uspostaviti poziv ili saznati lokaciju vašeg poduzeća. Proširite svoj oglas navedenim funkcijama i novi klijent već vam je korak bliže.

2. Ispričajte priču vizualno

Fotografije, video, infografike i ostali oblici vizualnog “pričanja”. Dokaz:

“40% ljudi bolje reagira na vizualnu poruku u odnosu na običan tekst”

 

Fotografije

Posvetite se izboru fotografija ili izradi istih. Ako ne raspolažete svojim fotografijama ili niste angažirali fotografa pokušajte isto učiniti sami. Jedan dio fotografija uvijek možete preuzeti besplatno ili kupiti uz određenu naknadu.
Besplatne fotografije za korištenje (obavezno proučite uvjete korištenja na navedenim linkovima) možete pronaći na servisima poput freeimages.com, freedigitalphotos.netfreepik.comwww.sxc.hu. Neki od servisa za preuzimanje fotografija uz naknadu su istockphoto.com, fotolia.com, thinkstockphotos.com

 

Infografike

Iskoristite mogućnost kreiranju infografika. Zašto? Objasnite vašim klijentima prednosti svog proizvoda ili usluge nizom zanimljivih brojki, statistika i činjenica, a sve na jednom listu papira. Jednostavnije je, zanimljivije i na prvi pogled komunicirate sve prednosti svog poslovanja. Postoji niz online alata za izradu infografika jednostavnih za korištenje, primjerice create.visual.ly, na kojima ujedno možete potražiti i inspiraciju za izradu.

Video

Sve veću upotrebu dokazuju veliki brendovi na relativno novim platformama za video, Facebook i Youtube video oglasima. Zašto ne snimiti kraće intervjue sa svojim zaposlenicima ili klijentima?

Same načine kreiranja videa ćemo obraditi  u jednom od sljedećih članaka, a za sada vam za inspiraciju mogu poslužiti intervjui poduzetnika na web stranici: ljetnoradnovrijeme.obrtnik-partner.hr 

Vjerujte, nije komplicirano! Pri izradi videa imajte na umu sljedeće bitne stavke:

1. Pripremite temu, pitanja i tekst

2. Stabilizirajte kameru ili mobitel, pobrinite se za prigušenje “okolnih zvukova” i

3. Montaža i obrada: postoji niz aplikacija za jednostavnu obradu videa na mobilnom uređaju poput: magisto.com ili androvid.com

Također, ne zaboravite da svoje video uradke možete oglašavati putem Facebooka i YouTubea.

3. Content marketing

Pojam i set marketinških aktivnosti generiranja i distribuiranja korisniku vrijednog i relevantnog sadržaja s ciljem interakcije (profitabilne) s točno definiranom ciljanom skupinom.

Pod sadržajem se misli na: članke, infografike, video, e-mailove tj. newsletter itd. a cilj ispunjavate tako da svojim korisnicima plasirate sadržaj koji će im koristiti i s vremenom stvorite povjerenje i lojalnost. Njihova odluka o korištenju vašeg proizvoda ili usluge će ovisiti i o vašim vještinama prodaje.

Zapravo, o većini sadržaja smo već pisali:

1. Poslovni blog

2. Izrada web stranice 

3. Optimizacija za tražilice

4. Društvene mreže

Komentirajte prvi

New Report

Close