Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kako se pripremiti za snimanje YouTube videa

Autor: Sponzorirani članak
26. rujan 2014. u 10:26
Podijeli članak —
Slika je preuzeta s portala Kako na web

Vaš izgled važan je element u komunikacijskom procesu – u stvaranju dojma čak 55% utjecaja ima neverbalna komunikacija stoga mu pristupite profesionalno.

Brojne su prednosti korištenja videa kao marketinško-komunikacijskog alata. Vizualnim efektima lako se i brzo privlači pozornost, a korisnici interneta vrlo rado provode vrijeme na YouTubeu. Vaš video treba privući gledatelja, stvoriti zanimanje za temu, potaknuti želju te potaknuti na akciju. Pozornost trebate privući u prvih 7 do 30 sekundi kontakta s gledateljem.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Uz temu izlaganja, u tim trenucima od presudne su važnosti i vaš govor tijela, boja i dinamika glasa te odjeća kojom šaljete poruku o sebi i tvrtki koju predstavljate. Trebate izgledati samouvjereno, entuzijastično i profesionalno.

Brojne su prednosti korištenja videa kao marketinško-komunikacijskog alata. Vizualnim efektima lako se i brzo privlači pozornost, a korisnici interneta vrlo rado provode vrijeme na YouTubeu. Vaš video treba privući gledatelja, stvoriti zanimanje za temu, potaknuti želju te potaknuti na akciju. Pozornost trebate privući u prvih 7 do 30 sekundi kontakta s gledateljem.

Uz temu izlaganja, u tim trenucima od presudne su važnosti i vaš govor tijela, boja i dinamika glasa te odjeća kojom šaljete poruku o sebi i tvrtki koju predstavljate. Trebate izgledati samouvjereno, entuzijastično i profesionalno.

Kako su pravila odijevanja za kamere različita od pravila odijevanja za ured ili poslovni sastanak donosim vam nekoliko savjeta na koje morate obratiti pozornost u pripremama za snimanje vašeg videa.

1. Svoj izgled uskladite s temom izlaganja.

U pripremi YouTube videa važno je znati tko je vaša publika i koje su ključne poruke koje želite komunicirati. Vaš izgled treba povećati vjerodostojnost poruke stoga ga uskladite s porukom koju želite komunicirati i s publikom kojoj se obraćate. Primjerice, ako govorite o bankarskim uslugama vaš stil odijevanja treba biti strogo poslovan, a govorite li o uslugama frizera možete imati više moderan smart casual stil, no izbjegavajte traperice.

2. Vaša publika treba se usredotočiti na poruku koju komunicirate, a ne na vašu odjeću stoga predlažem jednostavan stil odijevanja.

Odjenite se diskretno i decentno i umjereno pratite modne trendove. Jednostavne linije odjeće najbolje izgledaju na ekranu.

3. Odjenite odjeću u kojoj ćete se osjećati udobno, opušteno i samopouzdano.

Ako se u odjeći osjećate neudobno to će negativno utjecati na vaš nastup a vjerojatno će se i primijetiti na vašem licu i govoru tijela.

Svih 6 elemenata na koje morate obratiti pozornost u prilagodbi izgleda prije snimanja videa pročitajte u članku na blogu Kako na web.

Autor: Sponzorirani članak
26. rujan 2014. u 10:26
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close