Otkako je Facebook ponudio chat i mobilne razgovore u jednoj aplikaciji, a to zatim postao standard u komunikaciji bilo je očito da će postojeći telekomi morati pronaći odgovor. Budućnost, pokazalo se, nije toliko u kopiranju Facebooka, koliko u novom korisničkom iskustvu postojećih telekoma – telekomu kroz mobilnu aplikaciju ili stanju u kojem telekom postane mobilna aplikacija. Dva najveća operatera u Hrvatskoj, Hrvatski telekom i A1 Hrvatska, u tom su smislu otišli najdalje.
U A1 Hrvatska, koji je nedavno najavio da u cijelosti mijenja paradigmu poslovanja i želi kompletnu svoju ponudu imati kroz mobilnu aplikaciju, kažu da su u protekle tri godine s partnerima ili u vlastitoj inicijativi razvili niz komercijalnih mobilnih aplikacija i prototipa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu