Jedanaest članova Hrvatske mreže poslovnih anđela – CRANE osiguralo je za gaming studio Hyperion iz Jastrebarskog dosad najveću investiciju po broju članova. Odlučili su investirati u startup mladoga tročlanog tima koji je prije nekoliko mjeseci samostalno izdao računalnu igru preživljavanja Journey of Life. U tom je razdoblju igrica uprihodila više od 250.000 kuna.
Osnivač startupa je 22-godišnji Adriano Žeželić, a uz njega tim čine i Nijemac Thomas Lesniowski i Indijac Siddhante Nangla, a projekt im je predstavljen na CRANE-ovoj Startup srijedi održanoj u Zagrebačkoj školi ekonomije i managamenta. Investitori su procijenili vrijednost tvrtke na 500.000 eura, a poslovnim anđelima pripast će nešto manje od 20 posto novoosnovane tvrtke sa sjedištem u Londonu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.In a beautiful article for The Atlantic, Nancy Andreasen, a neuroscientist who has spent decades studying creativity, writes:
”Creative people are better at recognizing relationships, making associations and connections, and seeing things in an original way—seeing things that others cannot see. … Having too many ideas can be dangerous. Part of what comes with seeing connections no one else sees is that not all of these connections actually exist”
James Webb Young, who many years earlier, wrote:
”An idea is nothing more nor less than a new combination of old elements [and] the capacity to bring old elements into new combinations depends largely on the ability to see relationships”
Bitno da ste firmu sa 250 tisuća kuna prihoda vrednovali pola milijuna eura?! I da ste promovirali Prpića i Stetnera… i koga to uopće zanima?
Pišite o tradicionalnim biznisima i potaknite ljude na investicije u onome u čemu bi možda mogli napraviti posao. Primjerice, ima u Splitu restoran koji svake godine poveća prihode 30% i koji je premašio brojku od 20 milijuna kuna. Pišite kako je moguće postići uspjeh u tako tradicionalnom biznisu. Ili ne znam pozabavite se tržištem meda i proizvodjacima na njemu. Telekom tržištem i firmama koje se bave prodajom mobilnih uredjaja i sklapanjem ugovora za telco kompanije. Kako se na tom trzistu zaradjuje. Puno vise nego na igricama. Proizvodnjom… Nekretninama…. kako se primjerice vrednuju nekretnine u Njemačkoj, a kako u Hrvatskoj. Koji je razuman povrat i kakvi su trendovi?
Ja razumijem da treba promovirati nove projekte i mlade ljude, al Prpića i Stetnera nam je već preko glave… poštedite nas u ubuduće tih likova osim ako ne naprave nešto vrijedno pažnje.
Novinari bi trebali istraživati pojedina područja i otvarati nove i zanimljive projekte i teme, a ne baviti se prepisivačkim PR-om.
Uključite se u raspravu