Saznati navike svojih kupaca ili korisnika je za određeno poduzeće ili obrt zlata vrijedno. Naime, vlasnici bi s tim spoznajama mogli odgovoriti na zahtjeve svojih kupca, poboljšavanjem ponude. Wall Street Journal objašnjava kako saznati navike svojih mušterija, bez da ste im postave ijedno pitanje.
Fan Zhang, vlasnik kineskog restorana u Torontu, svjestan je niza navika svojih mušterija. Zhang zna kako je primjerice 170 njih otišlo u klub tijekom studenoga, dok ih je 250 koristilo teretanu. Navedene je navike saznao jer koristi usluge Turnstyle Solutions Incorporationa. Kompanija je plasirala oko 200 senzora u obrtima diljem Toronta, u krugu od oko 1120 metara. Kompanija postavlja senzore, veličine karte za poker te tako prati signale korisnika, koji koriste usluge bežičnog interneta. Na temelju čega se skupljaju svakodnevne navike korisnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu