Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Infobip najbolji CPaaS pružatelj usluga

Autor: Josipa Ban
19. veljača 2023. u 22:00
Podijeli članak —
Ivan Ostojić, član Uprave za razvoj poslovanja Infobipa/PD

Veliko je to priznanje za vodnjansku komunikacijsku platformu u oblaku jer je nadmašila čak 19 kompanija i tržišnih konkurenata.

Tehnološka analitička kuća Juniper Research proglasila je Infobip najboljim pružateljem usluga u CPaaS segmentu (Communication Platform-as-a-Service). Veliko je to priznanje za vodnjansku komunikacijsku platformu u oblaku jer je nadmašila čak 19 kompanija i tržišnih konkurenata.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Neovisna analitička kuća Infobipu je dala najviše ocjene zbog mogućnosti i sofisticiranosti njegovih usluga, budućih tržišnih perspektiva u CPaaS-a segmentu i prisutnosti na tržištu, piše u priopćenju za medije.

Tehnološka analitička kuća Juniper Research proglasila je Infobip najboljim pružateljem usluga u CPaaS segmentu (Communication Platform-as-a-Service). Veliko je to priznanje za vodnjansku komunikacijsku platformu u oblaku jer je nadmašila čak 19 kompanija i tržišnih konkurenata.

Neovisna analitička kuća Infobipu je dala najviše ocjene zbog mogućnosti i sofisticiranosti njegovih usluga, budućih tržišnih perspektiva u CPaaS-a segmentu i prisutnosti na tržištu, piše u priopćenju za medije.

“Učvrstili smo svoju poziciju vodećeg pružatelja CPaaS usluga na tržištu, što pokazuje da imamo mogućnosti još bolje iskoristiti prilike za rast. Nastavljamo dalje u istom ritmu”, ističe Ivan Ostojić, član Uprave za razvoj poslovanja Infobipa.

Dodaje pritom da prostora za rast svakako ima jer, kako predviđa Juniper Research, CPaaS tržište će narasti s 21 milijarde dolara na gotovo 43 milijarde do 2027.

Najbolji rang Infobipu su osigurale i akvizicije dviju američkih tvrtki – OpenMarket i Pearless Network – za koje je vodnjanska tvrtka izdvojila oko pola milijarde dolara, a koje su mu osigurale bolje globalno pozicioniranje. Pozitivno je ocijenjen i ulazak u B2D segment (Business to Developer) u koji su odlučili zakoračiti kupnjom Shift konferencije i Netokracije.

Autor: Josipa Ban
19. veljača 2023. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close