Kako bi otkrili kako učinkovitije upravljati starom jezgrom Dubrovnika pritisnutom navalom gostiju s kruzera, Hrvatski telekom u suradnji sa Sveučilištem u Dubrovniku u utorak je najavio da zajednički kreću u projekt "Big Data – Upravljanje gužvama u turizmu".
Prvi je to big data projekt u turizmu u Hrvatskoj. Big data, zajedno s data analitikom i data scienceom, glavne su krilatice analitike danas, odnosno proučavanja podataka za potrebe poslovnog odlučivanja. U Hrvatskoj se tim područjem najviše bave tvrtke u području bankarstva i osiguranja, telekomunikacija i trgovine te startupi poput Rimac Automobila i Bellabeata. U posljednje vrijeme i mediji poput Styrije. Saša Kramar, član uprave HT-a za poslovne korisnike kaže da će big data projekt u Dubrovniku provesti u okviru svoje inicijative Dubrovnik Smart City.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu