Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HT predstavio pozivni centar u ‘oblaku’

Autor: Poslovni.hr
27. rujan 2013. u 15:42
Podijeli članak —
Press foto

Na Combis konferenciji je Hrvatski Telekom predstavio novu uslugu Cloud Call Centar.

Na Combis konferenciji je Hrvatski Telekom predstavio novu uslugu Cloud Call Centar čime je dodatno proširio svoju ponudu usluga u „oblaku“ za poslovne korisnike. Inače, HT je podržao je sedmu Combis konferenciju kao konferencijski partner.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Radi se o jedinstvenoj usluzi na tržištu koja omogućuje korisnicima da bez inicijalnih troškova, u kratkom vremenu uspostave visokokvalitetan pozivni centar, stoji u priopćenju HT-a. Usluzi se pristupa s bilo koje lokacije, uređaja ili mreže, a veličina pozivnog centra može se prilagoditi stvarnim potrebama korisnika. Cloud Call Centar omogućuje upravljanje velikim brojem istovremenih odlaznih i dolaznih poziva ili kampanja putem različitih komunikacijskih kanala: govornog, SMS-a, e-maila, faxa, i chata.

Na Combis konferenciji je Hrvatski Telekom predstavio novu uslugu Cloud Call Centar čime je dodatno proširio svoju ponudu usluga u „oblaku“ za poslovne korisnike. Inače, HT je podržao je sedmu Combis konferenciju kao konferencijski partner.

Radi se o jedinstvenoj usluzi na tržištu koja omogućuje korisnicima da bez inicijalnih troškova, u kratkom vremenu uspostave visokokvalitetan pozivni centar, stoji u priopćenju HT-a. Usluzi se pristupa s bilo koje lokacije, uređaja ili mreže, a veličina pozivnog centra može se prilagoditi stvarnim potrebama korisnika. Cloud Call Centar omogućuje upravljanje velikim brojem istovremenih odlaznih i dolaznih poziva ili kampanja putem različitih komunikacijskih kanala: govornog, SMS-a, e-maila, faxa, i chata.

Uz nadzor kvalitete i upravljanja izvješćima, Cloud Call Centar također omogućuje mjerenje performansi agenta i praćenje rezultata. Korisnik usluge može sam administrirati postavke svojih agenata, a pakete licenci koji stoje iza agentskih i supervizorskih paketa moguće je samostalno konfigurirati.

Ugovorna obveza ne postoji, a korisniku je na raspolaganju promotivno razdoblje korištenja usluge od 30 dana bez naknade, ističu iz HT-a. Usluga Cloud Call Centar može se besplatno isprobati i kupiti putem ICT Marketplacea.

Autor: Poslovni.hr
27. rujan 2013. u 15:42
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close