Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HT otvorio prvi prodajni prostor ‘za gigabitno društvo’

Autor: Objava za medije
03. listopad 2013. u 13:06
Podijeli članak —
Press foto

Nakon temeljnog preuređenja, Hrvatski Telekom je danas otvorio T-Centar na Trgu Petra Preradovića 3 u Zagrebu kao prvi prodajni prostor uređen prema konceptu „za gigabitno društvo“.

Nakon temeljnog preuređenja, Hrvatski Telekom je danas otvorio T-Centar na Trgu Petra Preradovića 3 u Zagrebu kao prvi prodajni prostor uređen prema konceptu „za gigabitno društvo“.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Dizajniran prema najvišim tehnološkim i estetskim standardima, inovativan prostor T-Centra korisnika postavlja na prvo mjesto te on sada usluge izabire vrlo jednostavno i brzo – koristeći najnoviju tehnologiju. Na ovaj način, svoje vrijeme u dućanu provodi kvalitetno te ima priliku pregledno upoznati ponudu HT-a", kažu iz kompanije.

Nakon temeljnog preuređenja, Hrvatski Telekom je danas otvorio T-Centar na Trgu Petra Preradovića 3 u Zagrebu kao prvi prodajni prostor uređen prema konceptu „za gigabitno društvo“.

"Dizajniran prema najvišim tehnološkim i estetskim standardima, inovativan prostor T-Centra korisnika postavlja na prvo mjesto te on sada usluge izabire vrlo jednostavno i brzo – koristeći najnoviju tehnologiju. Na ovaj način, svoje vrijeme u dućanu provodi kvalitetno te ima priliku pregledno upoznati ponudu HT-a", kažu iz kompanije.

A u tu svrhu na raspolaganju su:

  • digitalni zid – pet metara dugačak niz LED ekrana s „digitalnim video pričama“ koji, u duhu digitalnog doba, zamjenjuje papirnate postere i plakate te na jednostavan način prenosi vrijednosti usluga HT-a;
  • prodajni tableti sa specijaliziranom aplikacijom s pomoću koje korisnik vrlo brzo može pregledati te kombinirati tarife s mobilnim uređajima;
  • multiscreen s mogućnošću testiranja Deezera i Spremalice – cloud online usluge;
  • interaktivno MAXtv sučelje koje u realnom vremenu omogućava isprobati sve funkcionalnosti ove napredne usluge (snimalicu, videoteku, preporučitelj, podsjetnik…);
  • prodajni savjetnici, koji u svakom trenutku mogu pružiti više informacija o bilo kojem proizvodu u T-Centru.

„T-Centar u središtu Zagreba više je od samoga dućana i u estetskom i funkcionalnom smislu. To je mjesto gdje naši korisnici imaju priliku u ugodnom okruženju, na potpuno drukčiji način upoznati vrijednosti koje im donose naše najnaprednije usluge te vrlo jednostavno izabrati one najbolje za njih“ rekla je Nataša Rapaić, članica Uprave i glavna operativna direktorica za privatne korisnike HT-a.

Autor: Objava za medije
03. listopad 2013. u 13:06
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close