Čovjek koji je Google doveo u Hrvatsku i zbog kojeg internetski div od ljeta 2009. u Zagrebu ima sjedište za jugoistočnu Europu, Hrabren Suknaić, ponovo je u akciji. Ovoga puta pronašao je drugog američkog partnera, korporaciju Tealium te, umjesto oglašavanja na Googleu, priliku za rast biznisa s digitalnim marketingom u Hrvatskoj i regiji vidi u primjeni GDPR-a.
Samozatajni Suknaić biznis razvija s poslovnim partnerom Petrom Pavićem kroz zajedničku tvrtku Star digital. Pavić, koji kaže da je svjestan da je većina tvrtki novu EU regulativu po kojoj će osobni podaci od 24. svibnja iduće godine i formalno postati osobna imovina, zbog straha od kazni koje se penju i do 20 milijuna eura, dočekalo na vile, ističe da je za marketinške agencije to pak početak novog zlatnog razdoblja. On ga opisuje kao uzlet martecha: tvrtki koje nude rješenja za automatizaciju marketinga i prodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Marketing je sve više pušiona, zarade sve manje, brandovi vrijede sve manje a novi brandovi nastaju sve rjeđe.
Uključite se u raspravu