Oni koji kažu da će Facebook propasti vjerojatno nemaju pravo. To nije zato što je sigurno da će se korisnicima zauvijek sviđati ova društvena mreža, nego zbog činjenice da je u Facebooku puno "posla" – tvrtki i brendova koje putem njega zarađuju te privlače korisnike i kupce.
No, ova društvena mreža, tj. tvrtka, pronašla je način kako im pomoći da ih privuku još više, a time i sebi povećaju zaradu od oglasa koje tvrtke i mediji plaćaju kako bi ih se više uočilo, pa i na vašem Newsfeedu, prenosi N1.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu