DURA, razvojna agencija grada Dubrovnika, 2015. godine je izradila Strategiju pametnog grada koja donosi 17 osnovnih projekata čija bi međusobna integracija trebala rezultirati uspostavom koncepta pametnog grada. Kako se može vidjeti u tekstu strategije, identificirana su i formirana četiri ključna područja koja čine okosnicu pametnog grada – radi se o mobilnosti i infrastrukturi, gospodarskom razvoju, kvaliteti života te upravljanju i institucijama.
Naznačeno je i da Dubrovnik želi postati HiTech, društveno odgovoran, ekološki osviješten, poduzetnički orijentiran, otvoren i siguran grad. Uz to, ima priliku postati i međunarodno prepoznat brend koji u srž svog djelovanja stavlja dobrobit svih svojih građana i to primjenom, povezivanjem, usklađivanjem i optimiziranjem tehnološko-procesnih čimbenika svih sudionika koji čine grad, stoji u Strategiji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu