Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Crowdfunding na Business Plan Contestu

Autor: Bernard Ivezić
10. ožujak 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Hrvoje Hafner/B. Filić/PIXSELL

Novi servisi za prikupljanje kapitala putem interneta.

Crowdfunding je bio tema treće radionice u sklopu studentskog natjecanja Business Plan Contesta kojem je Poslovni dnevnik medijski pokrovitelj.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U ovogodišnjem BPC-u sudjeluje 26 studentskih timova, a crowdfunding im je predstavio Hrvoje Hafner, osnivač prve hrvatske crowdfunding platforme Doniralica.Doniralica je, naime, u posljednjoj fazi priprema pred lansiranje. Očekuje se da će predstaviti petnaestak projekata.Najuspješniju domaću crowdfunding kampanju organizirao je tim Machina Arcana iz Varaždina koji je preko Kickstartera prikupio za svoju board igru 800 tisuća kuna ili 143 tisuće dolara kapitala.

Crowdfunding je bio tema treće radionice u sklopu studentskog natjecanja Business Plan Contesta kojem je Poslovni dnevnik medijski pokrovitelj.

U ovogodišnjem BPC-u sudjeluje 26 studentskih timova, a crowdfunding im je predstavio Hrvoje Hafner, osnivač prve hrvatske crowdfunding platforme Doniralica.Doniralica je, naime, u posljednjoj fazi priprema pred lansiranje. Očekuje se da će predstaviti petnaestak projekata.Najuspješniju domaću crowdfunding kampanju organizirao je tim Machina Arcana iz Varaždina koji je preko Kickstartera prikupio za svoju board igru 800 tisuća kuna ili 143 tisuće dolara kapitala.

Drugim riječima, umjesto da su novac prikupili iz vlastite ušteđevine, od obitelji, prijatelja ili banke, članovi tima Machina Arcana prikupili su ga od potencijalnih kupaca izravno preko interneta. U Hrvatskoj je sličnih timova sve više, a uspješni timovi na BPC-u također imaju priliku na taj način doći do sredstava za realizaciju svojih poslovnih planova.Uz, crowdfunding doniranje, kao na Kickstarteru, sve je popularnije crowdfund investiranje koje omogućuje da se preko poslovnog plana prodaje udio u tvrtci.

Autor: Bernard Ivezić
10. ožujak 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close