Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Četvrt stoljeća prijenosnih računala

Autor: Antonela Zečević
13. srpanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Toshiba se u Hrvatskoj prema tržišnom udjelu nalazi među prva tri dobavljača što je odličan rezultat jer je kompanija rasla dok je tržište padalo

Toshiba Europe proslavila je 25 godina od proizvodnje svog prvog laptop računala, inače njihova najprepoznatljivijeg proizvoda. Na proslavi je pokazana povijest razvoja prijenosnih računala i to od prvog prijenosnika T1100 pa do najnovijih Toshibinih rješenja na području te tehnologije odnosno prijenosnih računala Toshiba AC100, Toshiba Libretto W100 i Toshiba Portégé R700. “Izrazito nam je zadovoljstvo što imamo priliku našim gostima pokazati krajnji cilj i misiju koju Toshiba provodi na području prijenosnih računala posljednjih 25 godina, a to je pružiti vrhunsku uslugu, kvalitetu i dizajn našim korisnicima. Vrlo je bitno prilikom stvaranja novih proizvoda uzeti u obzir želje i potrebe korisnika kako bismo upotpunili njihov doživljaj jer je to je element kojim se vodimo cijelo ovo razdoblje”, izjavio je Adrian Vazdar, direktor za Adria regiju. Prema njegovim riječima, Toshiba se u Hrvatskoj prema kategoriji tržišnog udjela nalazi među prva tri dobavljača.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Stalni rast
“Ovisno o pojedinom kvartalu, u Hrvatskoj bilježimo porast od između dvanaest i 17 posto i na prodajnoj kao i na prihodovnoj strani, a sretni smo jer se pokazuje i tendencija rasta”, kazao je Vazdar. Dodao je da se taj porast na razini regije kreće između 15 i 20 posto. Iznosi podatak da je njegov regionalni ured u 2009. zabilježio prihod od 30 milijuna eura te da je to porast od 20 posto u odnosu na godinu prije. “To je posebno dobar rezultat s obzirom na to da je tržište u istom razdoblju pretrpjelo pad koji se kreće u rasponu od 20 do 40 posto”, istaknuo je. Pojedinačno, srpsko tržište koje je zabilježilo porast prodanih proizvoda od 60 posto je najviše doprinijelo tom rastu dok je slovensko tržište zabilježilo 40 posto više prodanih Toshibinih proizvoda. “U Hrvatskoj smo prodali deset posto više nego u 2009. ali smo prije toga držali najbolju poziciju”, pojašnjava Toshibin direktor. Kaže da nastavljaju raditi prema zacrtanim planovima za rast ali da su se u svjetlu novih ekonomskih okolnosti susreli sa nizom poteškoća. “Trebali smo se kompletno repozicionirati na maloprodajnoj razini jer su dva ključna igrača koji su bili naši distributeri, nestala sa tržišta dok je istovremeno isplivao tek jedan novi”, tvrdi Vazdar. Stoga je zagrebački Toshibin ured među svoje hrvatske distributere uz dosadašnjeg M San dodao još dva nova, a to su Microline i Makro Mikro. Kroz kratku povijest i bližu budućnost inovacija na području tehnologije prijenosnih računala, okupljene je proveo Goran Kurt, marketing menadžer za Jugoistočnu Europu i Izrael.

Toshiba Europe proslavila je 25 godina od proizvodnje svog prvog laptop računala, inače njihova najprepoznatljivijeg proizvoda. Na proslavi je pokazana povijest razvoja prijenosnih računala i to od prvog prijenosnika T1100 pa do najnovijih Toshibinih rješenja na području te tehnologije odnosno prijenosnih računala Toshiba AC100, Toshiba Libretto W100 i Toshiba Portégé R700. “Izrazito nam je zadovoljstvo što imamo priliku našim gostima pokazati krajnji cilj i misiju koju Toshiba provodi na području prijenosnih računala posljednjih 25 godina, a to je pružiti vrhunsku uslugu, kvalitetu i dizajn našim korisnicima. Vrlo je bitno prilikom stvaranja novih proizvoda uzeti u obzir želje i potrebe korisnika kako bismo upotpunili njihov doživljaj jer je to je element kojim se vodimo cijelo ovo razdoblje”, izjavio je Adrian Vazdar, direktor za Adria regiju. Prema njegovim riječima, Toshiba se u Hrvatskoj prema kategoriji tržišnog udjela nalazi među prva tri dobavljača.

Stalni rast
“Ovisno o pojedinom kvartalu, u Hrvatskoj bilježimo porast od između dvanaest i 17 posto i na prodajnoj kao i na prihodovnoj strani, a sretni smo jer se pokazuje i tendencija rasta”, kazao je Vazdar. Dodao je da se taj porast na razini regije kreće između 15 i 20 posto. Iznosi podatak da je njegov regionalni ured u 2009. zabilježio prihod od 30 milijuna eura te da je to porast od 20 posto u odnosu na godinu prije. “To je posebno dobar rezultat s obzirom na to da je tržište u istom razdoblju pretrpjelo pad koji se kreće u rasponu od 20 do 40 posto”, istaknuo je. Pojedinačno, srpsko tržište koje je zabilježilo porast prodanih proizvoda od 60 posto je najviše doprinijelo tom rastu dok je slovensko tržište zabilježilo 40 posto više prodanih Toshibinih proizvoda. “U Hrvatskoj smo prodali deset posto više nego u 2009. ali smo prije toga držali najbolju poziciju”, pojašnjava Toshibin direktor. Kaže da nastavljaju raditi prema zacrtanim planovima za rast ali da su se u svjetlu novih ekonomskih okolnosti susreli sa nizom poteškoća. “Trebali smo se kompletno repozicionirati na maloprodajnoj razini jer su dva ključna igrača koji su bili naši distributeri, nestala sa tržišta dok je istovremeno isplivao tek jedan novi”, tvrdi Vazdar. Stoga je zagrebački Toshibin ured među svoje hrvatske distributere uz dosadašnjeg M San dodao još dva nova, a to su Microline i Makro Mikro. Kroz kratku povijest i bližu budućnost inovacija na području tehnologije prijenosnih računala, okupljene je proveo Goran Kurt, marketing menadžer za Jugoistočnu Europu i Izrael.

Kreativnost
“Kompaniji kao što je naša, možda je najbolji pokazatelj kreativnog umijeća zadovoljstvo naših korisnika kojima želimo, a vjerujem da i u tome uspijevamo, pokazati kako je osluškivanje njihovih želja za nas primaran zadatak prilikom stvaranja svakog novog Toshiba proizvoda, ujedno i dijela Toshiba povijesti”, rekao je Kurt.Emmanuel Gueritte, čelnik Product Marketing & Product Planning EMEA regije, predstavio je pred okupljenim gostima Toshiba proizvode i nove tehnologije kojima će od rujna do prosinca ove godine, kada računala kreću u prodaju u Hrvatskoj, ova kompanija nastojati potvrditi svoju poziciju. “Danas prosječan korisnik prijenosnog računala ne traži samo dobar dizajn ili kvalitetu pojedinih komponenti već vrhunski proizvod u cjelini odnosno dovoljno dobar razlog zašto je baš njihovo računalo bolje od drugih i što ga čini jedinstvenim što je za Toshibu i više nego dovoljan pokretač pri stvaranju još neviđenog proizvoda”, rekao je Gueritte.

Novitet

Ultralagan
AC100 je lagan i tanak prijenosnik uz mogućnost stalne uključenosti. Idealan je za pregledavanje medijskih sadržaja, pretraživanje interneta, kreiranje dokumenata, emailova i ostalih poruka. Ima mogućnost stalne uključenosti i potrebno mu je manje od sekunde da se probudi iz stanja čekanja u kojem može biti i do sedam dana.

Autor: Antonela Zečević
13. srpanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close