Toshiba Europe proslavila je 25 godina od proizvodnje svog prvog laptop računala, inače njihova najprepoznatljivijeg proizvoda. Na proslavi je pokazana povijest razvoja prijenosnih računala i to od prvog prijenosnika T1100 pa do najnovijih Toshibinih rješenja na području te tehnologije odnosno prijenosnih računala Toshiba AC100, Toshiba Libretto W100 i Toshiba Portégé R700. “Izrazito nam je zadovoljstvo što imamo priliku našim gostima pokazati krajnji cilj i misiju koju Toshiba provodi na području prijenosnih računala posljednjih 25 godina, a to je pružiti vrhunsku uslugu, kvalitetu i dizajn našim korisnicima. Vrlo je bitno prilikom stvaranja novih proizvoda uzeti u obzir želje i potrebe korisnika kako bismo upotpunili njihov doživljaj jer je to je element kojim se vodimo cijelo ovo razdoblje”, izjavio je Adrian Vazdar, direktor za Adria regiju. Prema njegovim riječima, Toshiba se u Hrvatskoj prema kategoriji tržišnog udjela nalazi među prva tri dobavljača.
Stalni rast
“Ovisno o pojedinom kvartalu, u Hrvatskoj bilježimo porast od između dvanaest i 17 posto i na prodajnoj kao i na prihodovnoj strani, a sretni smo jer se pokazuje i tendencija rasta”, kazao je Vazdar. Dodao je da se taj porast na razini regije kreće između 15 i 20 posto. Iznosi podatak da je njegov regionalni ured u 2009. zabilježio prihod od 30 milijuna eura te da je to porast od 20 posto u odnosu na godinu prije. “To je posebno dobar rezultat s obzirom na to da je tržište u istom razdoblju pretrpjelo pad koji se kreće u rasponu od 20 do 40 posto”, istaknuo je. Pojedinačno, srpsko tržište koje je zabilježilo porast prodanih proizvoda od 60 posto je najviše doprinijelo tom rastu dok je slovensko tržište zabilježilo 40 posto više prodanih Toshibinih proizvoda. “U Hrvatskoj smo prodali deset posto više nego u 2009. ali smo prije toga držali najbolju poziciju”, pojašnjava Toshibin direktor. Kaže da nastavljaju raditi prema zacrtanim planovima za rast ali da su se u svjetlu novih ekonomskih okolnosti susreli sa nizom poteškoća. “Trebali smo se kompletno repozicionirati na maloprodajnoj razini jer su dva ključna igrača koji su bili naši distributeri, nestala sa tržišta dok je istovremeno isplivao tek jedan novi”, tvrdi Vazdar. Stoga je zagrebački Toshibin ured među svoje hrvatske distributere uz dosadašnjeg M San dodao još dva nova, a to su Microline i Makro Mikro. Kroz kratku povijest i bližu budućnost inovacija na području tehnologije prijenosnih računala, okupljene je proveo Goran Kurt, marketing menadžer za Jugoistočnu Europu i Izrael.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu