Hrvatska tehnološka tvrtka predstavila robota Casey, njihov odgovor na bum online trgovine

Autor: Darko Bičak , 30. svibanj 2022. u 11:02
Casey je cjelovito rješenje za pripremu narudžbi/PD

Casey je rješenje razvijeno za pripremu narudžbi za robu pakiranu u kutije te unaprjeđuje proces komisioniranja kroz optimizaciju i usklađivanje zadataka ljudi i robota koji imaju nosivost do 1000 kg.

Hrvatska tehnološka tvrtka Gideon, koja ima urede i u Njemačkoj te SAD-u, a bavi se robotikom i rješenjima temeljenima na umjetnoj inteligenciji, predstavila je jučer Casey, rješenje za automatizaciju i optimizaciju pripreme narudžbi u distributivnim centrima.

Casey je rješenje razvijeno za pripremu narudžbi za robu pakiranu u kutije te unaprjeđuje proces komisioniranja kroz optimizaciju i usklađivanje zadataka ljudi i robota koji imaju nosivost do 1000 kg.

Kako ističu iz samog Gideona, novo rješenje pomaže tvrtkama ublažiti nedostatak radne snage i izazove koje donosi snažan rast e-trgovine.

“Upravo je uspon e-trgovine jasan pokazatelj da je korištenje novih tehnologija za automatizaciju ključ održivog rasta. Naime, e-trgovina stvara dodatne pritiske na poslovanje jer je radno intenzivnija i intenzivira promjene očekivanja kod kupaca, primjerice, kad je riječ o rokovima dostave.

Najnovije prognoze analitičara pritom ukazuju na snažan nastavak rasta e-trgovine na globalnoj razini – za čak 50% na 7,4 bilijuna dolara do 2025.”, navode iz ove tehnološke tvrtke.

Josip Ćesić, glavni direktor za tehnologiju i suosnivač Gideona, ističe da Casey eliminira troškove oštećenja proizvoda i opreme te smanjuje troškove zaposlenih do 40 posto.

Komentirajte prvi

New Report

Close