Prošle godine bio je prvi put u Sloveniji u registriran 101 električni automobil, dok je ove godine do kraja srpnja, unatoč većim subvencijama za takva vozila, registrirano samo 67. Sudeći po tome, ekološki automobili nemaju budućnost u Sloveniji, ali zapravo prodaja snažno raste. Eko fond do kraja prošlog tjedna dobio je već 138 prijava za subvencije, a do kraja godine namjerava podijeliti svih 2,5 milijuna eura koliko je predviđeno za tu svrhu, pišu Finance.
300kilometara
raspon je vožnje modela BMW i3 s jednim punjenjem
Nakon pogleda na statistiku registracija eletričnih vozila dobiva se dojam da je prodaja takvih automobila u Sloveniji usporila, ali nije tako. Država je ove godine doista ušla u “električno doba”, navodi ljubljanski list, prema podacima Eko fonda, koji je od kraja veljače već dodijelio 532.714 eura subvencija za ukupno 89 električnih i hibridnih automobila, a još 49 aplikacija čeka na odobrenje. Doda li se tome 20 e-Golfova javnog holdinga Ljubljana, koji nisu uključeni u ukupan broj od 138, te najava kompanije Avant Car da će do kraja godine broj svojih električnih vozila povećati sa 15 na 50, možemo očekivati još više električnih vozila na našim cestama, tvrde Finance.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu