Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Altus IT lani imao prihod 6,9 mil. kuna

Autor: Bernard Ivezić
07. travanj 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Goran Đoreski vodi najuspješniji podatkovni centar u Hrvatskoj/ G. Stanzl/PIXSELL

Unazad tri godine sve više takmaca počevši od HT-a i Vipneta.

Altus IT je objavio da je prema podacima agencija IDC u 2014. godini bio najuspješniji podatkovni centar u Hrvatskoj.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Na tom novom, brzorastućem tržištu od lani se natječu tvrtke poput Hrvatskog telekoma, Vipneta, Metroneta, Terrakoma i Podatkovnog centra Križ. Goran Đoreski, predsjednik Uprave Altus IT-a kaže da u ovoj godini dodatno šire ponudu i planiraju daljnji proboj na međunarodno tržište. "Lani smo imali prihod od 6,9 milijuna kuna nastavivši značajan rast iz prethodnih godina", kaže Đoreski. Dodaje da je Altus IT upravo preuzeo startup tvrtku Inside Cloud preko koje planira nuditi vlastitu cloud platformu.

Altus IT je objavio da je prema podacima agencija IDC u 2014. godini bio najuspješniji podatkovni centar u Hrvatskoj.

Na tom novom, brzorastućem tržištu od lani se natječu tvrtke poput Hrvatskog telekoma, Vipneta, Metroneta, Terrakoma i Podatkovnog centra Križ. Goran Đoreski, predsjednik Uprave Altus IT-a kaže da u ovoj godini dodatno šire ponudu i planiraju daljnji proboj na međunarodno tržište. "Lani smo imali prihod od 6,9 milijuna kuna nastavivši značajan rast iz prethodnih godina", kaže Đoreski. Dodaje da je Altus IT upravo preuzeo startup tvrtku Inside Cloud preko koje planira nuditi vlastitu cloud platformu.

Inside Cloud je brzorastuća startup tvrtka koja je razvila privatni i javni cloud, web hosting usluge, mail, backup i druge usluge.  "Sada imamo cloud gdje korisnik može doći, poklikati nekoliko virtualki, web i mail, platiti karticom i sve to bez intervencije nekog od naših zaposlenika", kaže Đoreski. Navodi da su prije takve usluge morali konfigurirati ručno za svakog korisnika i to je bio radno intenzivan proces. Dodaje da su, kako bi to mogli morali uračunati u cijenu taj rad.

Drugim riječima, ciljali su na korisnike više vrijednosti, skupljih zahtjeva, te razgovarali s upravama. "Sada svaki webmaster, developer ili dizajner može otvoriti niskobudžetno okruženje za sebe", pojašnjava Đoreski. Tržište podatkovnih centara u Hrvatskoj počelo se ubrzano razvijati unazad tri godine otkako je HT najavio investiciju veću od 60 milijuna kuna u svoj podatkovni centar u Zagrebu. Lani je svoj podatkovni centar modernizirao Vipnet, a sad tržišni takmaci šire ponudu na cloud usluge.

Autor: Bernard Ivezić
07. travanj 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close