Iako ima onih koji smatraju da je koncept ‘potpotrošnje’ samo još jedan nov i suvišan izraz koji jednostavno označava nečiju skromnost, štedljivost i nerasipnost, riječ je o trendu koji, pored ostalog, podrazumijeva da se ‘nezaobilazna’ blagdanska kupovina izbjegne i zamijenjeni ponovnim korištenjem proizvoda koje volimo i koje još uvijek, unatoč tomu što nisu u najboljem stanju i dalje možemo iskoristiti, uz odluku da jednostavno kupujemo manje. No, što god netko mislio, radi se o pojmu koji postaje sve popularniji.
Barem tako govore brojke koje bilježe porast spominjanja potpotpotrošnje (#underconsumption) u objavama na društvenoj mreži TikTok, a koje su porasle za gotovo 40.000 puta u Ujedinjenom Kraljevstvu početkom ove godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu