Slanina, čvarci, pršuta i šunka ovih dana su u Srbiji potisnuti u drugi plan. Parizer je dobio ogroman značaj i reklamu kakvu do sada vjerojatno nije imao nijedan tradicionalni srpski suhomesnati proizvod.
Potrošnja parizera, prije svega zbog njegove cijene, u prošlosti se vezala za potrošnju među najsiromašnijim slojem stanovništva, a proteklih dana, ni mnogi koji ga (više) ne jedu, nisu odoljeli da ga slikaju u svom tanjuru i da fotografije objave na društvenim mrežama uz najrazličitije komentare. Njegovo spominjanje otvorilo je i uvijek aktualno pitanje mesne industrije u Srbiji, koja se sve više bazira na uvozu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu