Kava je u srpskim trgovinama poskupjela početkom srpnja, a vrećica od sto grama sada je na policama skuplja od 30 do 55 dinara. Proizvođači su kao glavni razlog poskupljenja naveli “poslovanje u okruženju visokih cijena sirovina i usluga koje vrijede na svjetskim burzama”.
Atlantic grupa, najveći proizvođač kave u Srbiji, ranije je priopćila da su visoke cijene uzrokovane slabijom berbom kave, logističkim problemima s dolaskom brodova, slabom dostupnošću kave na licu mjesta te angažmanom fondova na burzama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu