Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Raste interes za putovanjima, evo što planiraju gosti našeg najvažnijeg tržišta

Autor: Marija Crnjak
02. ožujak 2021. u 14:50
Podijeli članak —
FOTO: Pixabay

Blizu 25 posto ispitanika u Njemačkoj i SAD-u te preko 35 posto u Kini vjeruje i da će u sljedećih 12 mjeseci potrošiti više novca na putovanja.

Nastavlja se rast interesa za odmorišnim putovanjima u 2021. godini, dok poslovna i dalje zaostaju, pokazalo je najnovije istraživanje ITB Berlina i Instituta za istraživanje tržišta Statista na tri ključna svjetska emitivna tržišta, Kini, SAD-u i Njemačkoj. Oko 70 posto ispitanika u toj anketi ove godine razmišlja o privatnim putovanjima – 37 posto Nijemaca, 42 posto Amerikanaca i 66 posto Kineza planira jedno ili više putovanja. Blizu 25 posto ispitanika u Njemačkoj i SAD-u te preko 35 posto u Kini vjeruje i da će u sljedećih 12 mjeseci potrošiti više novca na putovanja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Pandemija doduše i dalje ima jak utjecaj na planiranje putovanja, i glavni je razlog onima koji ne planiraju putovati, i pritom ih više brine osobna sigurnost nego administrativne barijere. Stoga će organizatori putovanja ove godine biti važno usaditi gostima osjećaj sigurnosti, smatraju autori istraživanja.

Nastavlja se rast interesa za odmorišnim putovanjima u 2021. godini, dok poslovna i dalje zaostaju, pokazalo je najnovije istraživanje ITB Berlina i Instituta za istraživanje tržišta Statista na tri ključna svjetska emitivna tržišta, Kini, SAD-u i Njemačkoj. Oko 70 posto ispitanika u toj anketi ove godine razmišlja o privatnim putovanjima – 37 posto Nijemaca, 42 posto Amerikanaca i 66 posto Kineza planira jedno ili više putovanja. Blizu 25 posto ispitanika u Njemačkoj i SAD-u te preko 35 posto u Kini vjeruje i da će u sljedećih 12 mjeseci potrošiti više novca na putovanja.

Pandemija doduše i dalje ima jak utjecaj na planiranje putovanja, i glavni je razlog onima koji ne planiraju putovati, i pritom ih više brine osobna sigurnost nego administrativne barijere. Stoga će organizatori putovanja ove godine biti važno usaditi gostima osjećaj sigurnosti, smatraju autori istraživanja.

Kad je u pitanju motivacija za putovanja, odmor na plaži popularan je u svakoj zemlji, za Nijemce i Amerikance najvažnije je posjećivanje obitelji i prijatelja, a Kinezi više vole city break, i svi planiraju provoditi više vremena na otvorenom i u prirodi. Većina ispitanika u svim zemljama planira odsjesti u hotelima, iako se brojke značajno razlikuju od zemlje do zemlje. U Kini 86 posto putnika namjerava odsjesti u hotelima, dok je u SAD-u i Njemačkoj udio mnogo manji, odnosno 56, odnosno 42 posto. U Njemačkoj i SAD-u blizu jedne trećine budućih putnika 2021. godine namjerava spavati kod obitelji ili prijatelja.

Za većinu putnika navike putovanja će se dugoročno izmijeniti – značajan dio ispitanih dugoročno planira više putovati po vlastitoj zemlji, osim Nijemaca – 61 posto ispitanih Nijemaca planira put u inozemstvo. Za razliku od odmorišnih putovanja, rezultati vezani uz poslovna putovanja ukazuju na trend pada 65 posto Nijemaca, 66 posto Amerikanaca i 63 posto kineskih sugovornika slaže se s izjavom „Ići ću manje na poslovna putovanja.“

Autor: Marija Crnjak
02. ožujak 2021. u 14:50
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close