NLB Grupa zajedno s tvrtkom Mobil Leasing, koja posluje u Hrvatskoj, postala je sponzor Hrvatskog košarkaškog saveza.
Luka Brlan iz Odnosa s javnošću NLB Grupe je u komentaru za Poslovni dnevnik rekao kako je potez logičan jer u NLB-u gledaju na našu regiju kao naš zajednički dom, stoga smo posvećeni društvenoj odgovornosti i nastoje poboljšati kvalitetu života ljudi na svim tržištima na kojima poslujemo.
“NLB Grupa razvija i podržava mnoge programe održivog razvoja, s posebnom pažnjom posvećenom sportu. Želimo da se djeca druže sa svojim vršnjacima u dvoranama i na stadionima te zajedno slave pobjede, ali i shvate, da u životu postoje i teški porazi, nakon kojih se je potrebno vratiti na trening i još više raditi.”, kaže Brlan. Zato je odluka da sponzoriraju baš Hrvatski košarkaški savez za NLB bila lagana, a razlozi su jasni.
“Košarka je Hrvatskoj donijela puno velikih sportskih imena i značajnih postignuća. Nadamo se da ćemo i mi doprinijeti novim uspjesima hrvatske košarke, a prije svega želimo da ti uspjesi privuku djecu da se u još većem broju počnu baviti sportom, te time brinuti ne samo o svom zdravlju, nego i radnim navikama.
Za sponzorstvo Hrvatskog košarkaškog saveza odlučili smo se iz više razloga, a ključan je svakako taj da je košarka u Hrvatskoj vrlo popularna te da se njome bavi veliki broj mladih u svim dijelovima Hrvatske.
Osim naše društvene odgovornosti, putem sponzorstva jedne od najvažnijih sportskih organizacija u Hrvatskoj želimo postići i veću prepoznatljivost Mobil Leasinga, čija ambicija je postati jedan od vodećih pružatelja leasing financiranja u Hrvatskoj.”, zaključuje Brlan.s
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu