Već 60 godina se priča da su Ljubljani potrebni primjereni autobusni i željeznički kolodvor, ali poslije svih mogućih studija, analiza, potrošenog vremena i novca, napravljeno nije ništa. No, prema pisanju Dela, stvar se konačno pomiče s mrtve točke. U tijeku su pripreme za nadogradnju željezničkog kolodvora, Slovenske železnice gradit će u 2024. novu autobusnu stanicu, a Mendota Invest za projekt Emonike čeka na integralnu građevinsku dozvolu. Prema izračunima ljubljanskog dnevnika, država i privatni ulagač u jedan od najvećih projekata u Ljubljani uložit će 741,11 milijuna eura.
Stranim turistima prvi dodir s glavnim gradom Slovenije, putuju li autobusom ili vlakom, ostavlja pomalo neočekivan dojam s obzirom da je glavno prometno čvorište u samome središtu grada tako malo i zastarjelo. No, ako je vjerovati nadležnima pri Ministarstvu infrastrukture, 2026. slika će biti posve drukčija. Prema dokumentaciji koju je u veljači dostavilo resorno ministarstvo na čijem je čelu Alenka Bratušek, projekt Putničkog centra Ljubljana (PCL) podijeljen je u tri dijela.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu