Njemački trgovački lanac Lidl, poznat po širokom asortimanu proizvoda i povoljnim cijenama, ubrzano se priprema za ulazak na crnogorsko tržište i planira u sljedeće tri godine otvoriti najmanje pet supermarketa, doznaje portal Investitor.
Trenutačno je u tijeku tzv. faza lobiranja, kako bi se što kvalitetnije završili svi pravni i ostali poslovi, a prije nekoliko dana je objavljeno da je tvrtka povezana s Lidlom predala ponudu za kupovinu 13,2 tisuće kvadrata u podgoričkom City Kvartu za 3,73 milijuna eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu