Kroz vlastitu maloprodajnu mrežu u Europi, Lidl Srbija izvezao je srpskih proizvoda u vrijednosti od 10 milijuna eura, što je potaknulo ekonomiju i izravno pridonijelo većem srpskom BDP-u.
Istodobno, Lidl je znatno povećao udio domaće robe u svim svojim trgovinama u Srbiji, priopćeno je iz te kompanije, javlja portal indikator.ba. Srpski proizvodi u obliku Lidlovih vlastitih brendova našli su se na policama Bugarske, Rumunjske, Hrvatske, Slovenije, Poljske i Slovačke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu