Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kineski kredit za tunel kroz Frušku goru

Autor: Poslovni dnevnik
01. veljača 2022. u 22:00
Podijeli članak —
Foto: Matko Begović/PIXSELL

Ugovorom je predviđeno da će Srbija kredit iskoristiti za pokriće 85% vrijednosti projekta, dok će ostatak osigurati iz proračuna.

Vlada Srbije planira se zadužiti za 608,3 milijuna dolara kod kineske Export-import banke za izgradnju Fruškogorskog koridora, odnosno brzu prometnicu Novi Sad-Ruma.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Vlada je uputila u skupštinsku proceduru Zakon o potvrđivanju ugovora o zajmu za kredit za povlaštenog kupca za projekt izgradnje brze prometnice Novi Sad-Ruma (Fruškogorski koridor) između vlade Srbije, koju predstavlja Ministarstvo financija i kineske Export-Import banke.

Vlada Srbije planira se zadužiti za 608,3 milijuna dolara kod kineske Export-import banke za izgradnju Fruškogorskog koridora, odnosno brzu prometnicu Novi Sad-Ruma.

Vlada je uputila u skupštinsku proceduru Zakon o potvrđivanju ugovora o zajmu za kredit za povlaštenog kupca za projekt izgradnje brze prometnice Novi Sad-Ruma (Fruškogorski koridor) između vlade Srbije, koju predstavlja Ministarstvo financija i kineske Export-Import banke.

U listopadu 2020. godine potpisan je ugovor o projektiranju i izvođenju radova za tu brzu cestu između vlade Srbije, Puteva Srbije, Кoridora Srbije i kompanije China Road and Bridge Corporation (CRBC).

Ugovorom je predviđeno da će Srbija kredit iskoristiti za pokriće 85% vrijednosti projekta, dok će ostatak osigurati iz proračuna.

Rok dospijeća kredita je 20 godina, uključujući i razdoblje počeka od pet godina. Razdoblje otplate glavnice je 15 godina u 30 polugodišnjih rata koje dospijevaju 15. svibnja i 15. studenoga svake godine.

Кamatna stopa je fiksna i iznosi 3% godišnje. Izgradnja Fruškogorskog koridora od posebnog je značaja za razvoj transportnog sustava Srbije zbog smanjenju posljedica teretnog prometa na okoliš.

Autor: Poslovni dnevnik
01. veljača 2022. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close