Pozivni centri i telemarketing poslovi postaju jedna od najbrže rastućih djelatnosti u Bosni i Hercegovini i sektor koji svakako ima veliki potencijal u godinama koje dolaze, izvještava Indikator.ba. Tržište outsourcinga pozivnih centara bilježi konstantan rast iz godine u godinu, a procjenjuje se da je u spomenutim poslovima radi oko 18.500 radnika.
Ova djelatnost nudi širok dijapazon usluga omogućavajući klijentima funkcije korisničke službe, mogućnosti odgovaranja na pozive, zakazivanja termina, primanja narudžbi, praćenja narudžbi, obrade kreditnih kartica, usluga rezervacije, primanje poruka i drugo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu