Domaći trgovački lanac Bingo zadržao je vodstvo u suvremenim trgovinama prehrambenih proizvoda u 2019. godini u Bosni i Hercegovini u odnosu na najbliže konkurente Konzum i Mercator, pokazuje analiza Euromonitora, izvještava Indikator.ba.
Fokus Binga za vrijeme prošle godine ostao je na hipermarketima, formatu koji mu je pružio puno prostora za rast. Drugoplasirani igrač Konzum nastavio je strategiju širenja u 2019. godini. Za vrijeme tog razdoblja otvorio je brojne nove poslovnice, uključujući četiri u veljači.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu