Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Bingo zadržao vodstvo u maloprodaji hrane

Autor: Poslovni dnevnik
02. ožujak 2020. u 21:59
Podijeli članak —
Domaćem trgovačkom lancu Bingo glavni konkurenti u BiH su Konzum i Mercator BH koji se vratio na tržište preuzimanjem 78 poslovnica

Suvremeni trgovci na malo prehrambenim proizvodima zabilježili su snažan rast u 2019. godini.

Domaći trgovački lanac Bingo zadržao je vodstvo u suvremenim trgovinama prehrambenih proizvoda u 2019. godini u Bosni i Hercegovini u odnosu na najbliže konkurente Konzum i Mercator, pokazuje analiza Euromonitora, izvještava Indikator.ba.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Fokus Binga za vrijeme prošle godine ostao je na hipermarketima, formatu koji mu je pružio puno prostora za rast. Drugoplasirani igrač Konzum nastavio je strategiju širenja u 2019. godini. Za vrijeme tog razdoblja otvorio je brojne nove poslovnice, uključujući četiri u veljači.

Domaći trgovački lanac Bingo zadržao je vodstvo u suvremenim trgovinama prehrambenih proizvoda u 2019. godini u Bosni i Hercegovini u odnosu na najbliže konkurente Konzum i Mercator, pokazuje analiza Euromonitora, izvještava Indikator.ba.

Fokus Binga za vrijeme prošle godine ostao je na hipermarketima, formatu koji mu je pružio puno prostora za rast. Drugoplasirani igrač Konzum nastavio je strategiju širenja u 2019. godini. Za vrijeme tog razdoblja otvorio je brojne nove poslovnice, uključujući četiri u veljači.

Trećeplasirani Mercator – BH ponovno je predstavljen u BiH u sklopu restrukturiranja maloprodajnog poslovanja Agrokora. Mercator se vratio preuzevši 78 prodajnih mjesta koja su bila pod upravom trgovačke marke Konzum, podsjeća Euromonitor.

Suvremeni trgovci na malo prehrambenim proizvodima zabilježili su snažan rast u 2019. godini, što je negativno utjecalo na tradicionalne maloprodajne trgovine prehrambenih proizvoda koje su imale negativan rast vrijednosti. To je rezultat trenda modernizacije trgovine na malo, koja oblikuje maloprodajni krajolik zemlje, zaključuje Euromonitor.

Autor: Poslovni dnevnik
02. ožujak 2020. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close