Bingo je preuzimanjem tvrtke Via Media ušao i u marketinšku djelatnost

Autor: Poslovni dnevnik , 05. travanj 2021. u 22:00
Bingo je najveća trgovačka kompanija u BiH, a Via Media po ukupnoj dobiti šesta u sektoru /PD

Via Media je osma najveća tvrtka u oglašavanju i istraživanju tržišta u BiH, a šesta po ukupno ostvarenoj dobiti.

Bingo iz Tuzle, najveće trgovačka kompanija u Bosni i Hercegovini, akvizicijom tvrtke Via Media postat će značajan igrač i u marketinškoj djelatnosti, poslovnom segmentu u kojem se dosad nije širio.

Prema analizi Diapora Investa, Via Media je osma najveća tvrtka u oglašavanju i istraživanju tržišta u BiH, a šesta po ukupno ostvarenoj dobiti. Vodeći je Sport Klub, a slijede Media Pool i Universal Media, svi iz Sarajeva, piše Indikator.ba.

Via Media je 2019. godine imala prihod od 6,28 milijuna KM (oko 3,2 mil. eura), ali značajno zaostaje za vodećim igračima (Sport Klub 28,47 mil. KM, Media Poll 21,92 mil. KM, Universal Media 14,47 mil. KM).

Ulazak u marketinški segment pokazuje da je Bingo dobro prepoznao poslovne prilike. Osim što će kao veliki poslovni sustav koji ima velike potrebe za oglašavanjem imati vlastiti kanal za promociju, grupa iz Tuzle ušla je i u vrlo kurentnu djelatnost.

Istraživanje Diaspora Investa pokazuje da je sektor oglašavanja vrlo dinamičan budući da ukupan prihod od prodaje u posljednje tri godine stalno raste.

Rast u 2018. u odnosu na 2017. godinu iznosio je 21,66 milijuna KM. U 2019. prihod od prodaje iznosi 322,68 milijuna KM, što je rast od 36,55 milijuna KM.

Prosječna mjesečna bruto plaća u tim marketinškim tvrtkama iznosila je 2142 KM (oko 1095 eura).

Komentirajte prvi

New Report

Close