CRM kontaktni centar predstavlja jedinstvenu cloud aplikaciju koja kombinira najbolje od call centra i Microsoft Dynamics CRM-a kako bi korisniku omogućio prikupljanje i analizu velikih količina podataka iz svih komunikacijskih kanala. Te informacije su „krvna slika“ klijenata tvrtke i služe optimizaciji korisničke podrške, odnosa s kupcima te doprinose unaprjeđenju prodajnih i marketinških aktivnosti unutar tvrtke.
CRM kontaktni centar zamjenjuje tradicionalne call centre pružajući korisnicima kvalitetniji odnos s klijentima, uštede, učinkovitije poslovanje i profitabilnost i to bez velikih početnih ulaganja. CRM kontaktni centar inovativno je rješenje razvijeno na Microsoftovoj Dynamics CRM platformi, potpuno smješteno u oblaku te, za razliku od tradicionalnih pozivnih centara, ne zahtijeva nikakvu infrastrukturu osim pristupa internetu te računalo ili mobilni uređaj. Jedna od značajnijih prednosti ove usluge jest što je svaki detalj komunikacije kroz kontaktni centar, neovisno o kanalu kojim je ostvaren (mailom, telefonom ili na društvenim mrežama), moguće analizirati kroz sam CRM. Na taj je način korisnicima omogućen transparentan, detaljan i strukturiran uvid kako u njihovo poslovanje, tako i u sve potrebe ili probleme njihovih klijenata u bilo kojem trenutku.