Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Povećajte profitabilnost tvrtke bez velikih ulaganja

Autor: Sponzorirani članak
30. lipanj 2014. u 10:08
Podijeli članak —
Foto: PR

CRM kontaktni centar zamjenjuje tradicionalne call centre pružajući korisnicima kvalitetniji odnos s klijentima, uštede, učinkovitije poslovanje i profitabilnost i to bez velikih početnih ulaganja.

CRM kontaktni centar predstavlja jedinstvenu cloud aplikaciju koja kombinira najbolje od call centra i Microsoft Dynamics CRM-a kako bi korisniku omogućio prikupljanje i analizu velikih količina podataka iz svih komunikacijskih kanala. Te informacije su „krvna slika“ klijenata tvrtke i služe optimizaciji korisničke podrške, odnosa s kupcima te doprinose unaprjeđenju prodajnih i marketinških aktivnosti unutar tvrtke.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

CRM kontaktni centar zamjenjuje tradicionalne call centre pružajući korisnicima kvalitetniji odnos s klijentima, uštede, učinkovitije poslovanje i profitabilnost i to bez velikih početnih ulaganja. CRM kontaktni centar inovativno je rješenje razvijeno na Microsoftovoj Dynamics CRM platformi, potpuno smješteno u oblaku te, za razliku od tradicionalnih pozivnih centara, ne zahtijeva nikakvu infrastrukturu osim pristupa internetu te računalo ili mobilni uređaj. Jedna od značajnijih prednosti ove usluge jest što je svaki detalj komunikacije kroz kontaktni centar, neovisno o kanalu kojim je ostvaren (mailom, telefonom ili na društvenim mrežama), moguće analizirati kroz sam CRM. Na taj je način korisnicima omogućen transparentan, detaljan i strukturiran uvid kako u njihovo poslovanje, tako i u sve potrebe ili probleme njihovih klijenata u bilo kojem trenutku.

CRM kontaktni centar predstavlja jedinstvenu cloud aplikaciju koja kombinira najbolje od call centra i Microsoft Dynamics CRM-a kako bi korisniku omogućio prikupljanje i analizu velikih količina podataka iz svih komunikacijskih kanala. Te informacije su „krvna slika“ klijenata tvrtke i služe optimizaciji korisničke podrške, odnosa s kupcima te doprinose unaprjeđenju prodajnih i marketinških aktivnosti unutar tvrtke.

CRM kontaktni centar zamjenjuje tradicionalne call centre pružajući korisnicima kvalitetniji odnos s klijentima, uštede, učinkovitije poslovanje i profitabilnost i to bez velikih početnih ulaganja. CRM kontaktni centar inovativno je rješenje razvijeno na Microsoftovoj Dynamics CRM platformi, potpuno smješteno u oblaku te, za razliku od tradicionalnih pozivnih centara, ne zahtijeva nikakvu infrastrukturu osim pristupa internetu te računalo ili mobilni uređaj. Jedna od značajnijih prednosti ove usluge jest što je svaki detalj komunikacije kroz kontaktni centar, neovisno o kanalu kojim je ostvaren (mailom, telefonom ili na društvenim mrežama), moguće analizirati kroz sam CRM. Na taj je način korisnicima omogućen transparentan, detaljan i strukturiran uvid kako u njihovo poslovanje, tako i u sve potrebe ili probleme njihovih klijenata u bilo kojem trenutku.

Usluga je namijenjena svim tvrtkama koje imaju velik broj interakcija s klijentima (dolazni i odlazni telefonski pozivi, elektronička pošta…) i omogućava im veći fokus na klijenta, veće uštede i učinkovitije poslovanje te kreiranje precizno usmjerenih marketinških i prodajnih aktivnosti. Potencijalni korisnici CRM kontaktnog centra su hoteli, turističke agencije, poliklinike, privatne obrazovne ustanove, tvrtke koje se bave distribucijom te mnoge druge. Kolika su ulaganja odluči li se tvrtka na implemantaciju ovakvog sustava, predstavlja Željko Bak, direktor odjela za upravljanje proizvodima i uređajima iz Vipneta.

„Vipnet-ov CRM kontaktni centar dostupan je u tri paketa, a svaki od njih uključuje Microsoft Dynamics licenciju. U ponudi su Basic za 350 kuna (bez PDV-a) mjesečno, Standard za 490 kuna (bez PDV-a) mjesečno i Master za 550 kuna (bez PDV-a) mjesečno”, izjavio je Bak.

Basic paket je osnovni i pokriva scenarije na razini telefonije. Standard paket obuhvaća telefoniju i komunikaciju elektroničkom poštom te izvještaje koji su, zahvaljujući CRM-u, dostupni u bilo kojem trenutku, dok Master paket predstavlja sveobuhvatno rješenje s nizom funkcija poput snimanja i naknadnog preslušavanja razgovora – koje korisnicima izuzetno pomaže pri praćenju komunikacije sa svakim od klijenata, što značajno unaprjeđuje usluge i proizvode koje nude na tržištu.

S obzirom da su korisnici još uvijek skeptični oko cloud poslovanja, iz Vipnet-a su objasnili gdje se čuvaju podaci. „Budući da je Dynamics CRM Microsoftovo rješenje, sigurnost podataka jamči Microsoft, prva kompanija koja je usvojila visoke standarde koje propisuje Europska unija za zaštitu podataka u svojim cloud uslugama“, dodao je Bak.

Kako zaposlenicima tvrtki koji se odluče na pretplatu CRM kontaktnog centra ne bi bilo komplicirano prijeći na novi način poslovanja, Vipnet nudi cjelovitu edukaciju. Za 600 kuna po paketu (bez PDV-a) osiguran je trening u paketu od tri sata. Tijekom tog treninga svi sudionici (agenti, voditelji prodaje, marketinga i ostali) saznat će detalje i dobiti upute za optimalno korištenje samog alata.

Svi koje žele biti ukorak s vremenom te korak ispred konkurencije, pretplatom na CRM kontaktni centar unaprijedit će svoje poslovanje.

„Ako korisnik nema potrebu za CRM kontaktnim centrom, nudimo uslugu samog Microsoft Dynamics CRM-a koji je dostupan u dva paketa: Basic za 185 kuna (bez PDV-a) mjesečno i Professional za 400 kuna (bez PDV-a) mjesečno“, nadodao je Bak.

Odgovori na sva dodatna pitanja dostupni su na broju telefona 0800 091 091 ili posjetom web stranici www.vipnet.hr

Fill out my online form.

var z1ys57vu08g6s62;(function(d, t) {
var s = d.createElement(t), options = {
‘userName’:’24sata’,
‘formHash’:’z1ys57vu08g6s62′,
‘autoResize’:true,
‘height’:’683′,
‘async’:true,
‘host’:’wufoo.com’,
‘header’:’show’,
‘ssl’:true};
s.src = (‘https:’ == d.location.protocol ? ‘https://’ : ‘http://’) + ‘www.wufoo.com/scripts/embed/form.js’;
s.onload = s.onreadystatechange = function() {
var rs = this.readyState; if (rs) if (rs != ‘complete’) if (rs != ‘loaded’) return;
try { z1ys57vu08g6s62 = new WufooForm();z1ys57vu08g6s62.initialize(options);z1ys57vu08g6s62.display(); } catch (e) {}};
var scr = d.getElementsByTagName(t)[0], par = scr.parentNode; par.insertBefore(s, scr);
})(document, ‘script’);


(_gdeaq = window._gdeaq || []).push([‘hit’, ‘gdehr’, ‘d1.lPU_5LdGNDVGYYtrSbOWjLQWdok7V6EeW3lpy0n3.W7’, ‘sniimugiiy’, ‘deyswukndlnjqyesrmiujdyadrmn’],
[‘viewable’, ‘gdehr’, ‘d1.lPU_5LdGNDVGYYtrSbOWjLQWdok7V6EeW3lpy0n3.W7’, ‘popoprqmht’, ‘_gde_isndwl_popoprqmht’]);

Autor: Sponzorirani članak
30. lipanj 2014. u 10:08
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close