Hrvatski gospodarstvenici za Hrvatsku
Stabilno poslovanje u krizi

Infobip osigurao kontinuitet poslovanja i pomogao svjetskim zdravstvenim sustavima

Odmah čim je zabilježen prvi slučaj zaraze u Hrvatskoj, oko tisuću zaposlenika iz hrvatskih ureda poslano je na rad od kuće.

PD VL native tim
10. svibanj 2020. u 21:59
Vodnjanski Infobip je solidarnost u zajednici pokazao donacijom medicinskih aparata Općoj bolnici u Puli

Kakve će sve posljedice korona kriza imati na globalno gospodarstvo, pitanje je na koje su ekonomski stručnjaci odgovorili različitim scenarijima.Države su donijele niz mjera kako bi pomogle nacionalnim gospodarstvima i sačuvale radna mjesta. Održavanje kontinuiteta i stabilnosti poslovanja u ovoj je krizi mnogima postao veliki izazov.

Zaposlenici na prvom mjestu

Jedna od najuspješnijih hrvatskih IT tvrtki Infobip iz Vodnjana, ima 67 ureda na šest kontinenata, pa je status širenja COVID-19 pratila i prije prvog potvrđenog slučaja u Hrvatskoj. U Infobipu su zato vrlo brzo aktivirali plan za osiguranje kontinuiteta poslovanja i globalni krizni tim, koji stalno prati razvoj situacije na dnevnoj bazi i pravovremeno informira sve zaposlenike o ključnim promjenama.

Odmah čim je Hrvatska zabilježila prvim slučaj zaraze koronavirusom, kompanija je poslala oko tisuću zaposlenika iz četiri hrvatska ureda, u Vodnjanu, Zagrebu, Rijeci i Splitu, na rad od kuće, stavljajući na prvo mjesto zdravlje zaposlenika i članova njihovih obitelji. Sličan pristup primijenili su i u ostalim državama.

Tvrtka se i dodatno interno digitalizirala kako bi djelatnicima koji su uložili izniman trud da tvrtka neometano funkcionira u krizi, što više pojednostavili procese rada. Svi zaposlenici, koji su sad već u jedanaestom tjednu rada od kuće, od početka krize na raspolaganju imaju svu potrebnu opremu iz svojih ureda, uredske stolice, monitore i ostalu tehničku opremu, a omogućeno im je i potpuno fleksibilno radno vrijeme.

“Paralelno s brigom o zaposlenicima, pratili smo i razvoj poslovne situacije na svim tržištima, kako bismo poslovne i strateške odluke prilagodili novoj situaciji i njezinom razvoju, osiguravajući financijsku stabilnost kompanije. Infobipov krizni tim je kontinuirano pratio promjene situacija na globalnoj razini i usko surađivao sa kriznim timovima iz regija. Promjene i odluke su komunicirane zaposlenicima kroz nekoliko komunikacijskih kanala. Kreirana je sharepoint stranica sa svim novostima i s detaljnim uputama za rad od kuće, uspostavljen je Viber kanal za kriznu internu komunikaciju, kreirali smo vlastiti chatbot pod nazivom „Joy“ koji pruža podršku svim zaposlenicima u dugom periodu socijalnog distanciranja.

Zaposlenici su u svakom trenutku mogli kontaktirati krizni tim i u kratkom roku dobiti odgovor ili pojašnjenje. To je posebice bilo važno u prvih par tjedana kad su se zaposlenici vraćali u Hrvatsku i tražili savjete o sigurnim rutama za povratak”, ističe Aurora Volarević, izvršna direktorica za reviziju u Infobipu koja je na početku pandemije COVID-19 preuzela privremenu rolu kordinatora osiguravanja kontinuiteta poslovanja kompanije. U trenutku globalnog “lockdowna”, za kompaniju koja posluje na šest kontinenata, pravi je izazov bio zaposlenicima koji su se nalazili u inozemstvu, osigurati siguran put kući.

“Osigurali smo im prijevoz do Hrvatske ili produžili boravak, a sve kako bi na najsigurniji način stigli do svojih domova, što je primjerice bio slučaj u Švedskoj ili Italiji. Primjerice, u Italiji smo slali manji avion po jednog zaposlenika. Također je zaposlenicima iz Bogote, koji su se nalazili u Hrvatskoj osiguran hitan povratak u Kolumbiju, kako bi bili u krugu svojih obitelji”, prisjeća se, zahtjevnog zadatka koji je tvrtka uspješno izvršila, Aurora Volarević. S obzirom na pravodobnu reakciju kojom su u samoj kompaniji minimalizirali posljedice krize, u Infobip-u su ubrzo organizirali projekte društveno odgovornog poslovanja koje je, s obzirom na brzinu globalnog širenja virusa, u pandemiji COVID-a 19, dobilo sasvim novu dimenziju. Infobip je donio lijepe vijesti, ne samo hrvatskom, nego i svjetskom zdravstvenom sustavu.

Digitalni asistent

Na samom početku pandemije COVID-19 , Infobip i WhatsApp, kao dugogodišnji strateški partneri, dogovorili su zajedničku inicijativu s ciljem da vladama diljem svijeta omoguće transparentnu komunikaciju vezanu uz koronavirus, kako bi se informiralo građane i spriječilo širenje netočnih informacija. Od tada su pomogli ministarstvima zdravstva u više od 20 država diljem svijeta, a u planu su implementacije i u mnogobrojnim drugim zemljama. Svoju globalnu komunikacijsku platformu i pristup WhatsApp platformi za poslovne korisnike, Infobip je besplatno ustupio hrvatskom Ministarstvu zdravstva.

Tako je nastao digitalni asistent Andrija,robot za razgovor, nazvan po legendarnom liječniku Andriji Štamparu, utemeljitelju osnovnih načela javnog zdravstva.

Andrija na WhatsAppu pomaže građanima da prepoznaju na vrijeme simptome zaraze koronavirusom kroz asistiranu samoprocjenu i na taj način rasterećuje liječnike. Andrija postavlja ista pitanja kao i epidemiolozi te tako asistira u donošenju odluke treba li osoba zatražiti liječničku pomoć.

Društvena odgovornost

Vodnjanski Infobip pokazao je i solidarnost u zajednici, donacijom medicinskih aparata Općoj bolnici u Puli, za skrb pacijenata zaraženih koronavirusom, ali i svih ostalih kojima je to potrebno, vrijednoj više od 600 tisuća kuna. Napredni mehanički respirator namijenjen je Jedinici intenzivnog liječenja, dok su mobilni ultrazvučni uređaj, monitor vitalnih funkcija, te sustav za terapiju visokim protokom i bubble CPAP nedonoščadi, novorođenčadi i djece do 18 godina starosti, za Odjel pedijatrije.

Ozbiljnim pristupom opasnosti od širenja koronavirusa, Infobip je preventivno zaštitio zdravlje zaposlenika i njihovih obitelji te održao stabilno poslovanje.

Praktičnim primjerima društveno odgovornog poslovanja pokazali su i da su odgovorna kompanija koja štiti zdravlje svoje šire zajednice, što je u ovoj krizi posebno važno.

New Report

Close