Za kvalitetno određivanje i planiranje poslovnih ciljeva potrebno je na kvalitetan način ocijeniti potrebe tržišta, uzeti u obzir mogućnosti poduzeća da zadovolji iste, kao i suvremene trendove, ali i alternativno uspostavljanje moguće drugačijeg od postojećeg, tj. inovativnog, poslovnog modela poslovanja. U navedenome od pomoći mogu biti suvremeni i inovativni pristupi u poslovnom planiranju.
Planiranje samo za sebe nema smisla, ukoliko ne podupire upravljačke procese u poduzeću, i ako se ne analiziraju rezultati ostvarenja, uspoređuju sa planiranim, prognoziranim odnosno veličinama prethodnih razdoblja, a onda na temelju relevantnih odstupanja i poduzimaju odgovarajuće aktivnosti sa krajnjim ciljem unapređenja poslovanja poduzeća te stvaranja dodane vrijednosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu