'Social Impact Award' najveće je europsko natjecanje u društvenom poduzetništvu na području Hrvatske. Svoje ideje mogu prijaviti svi studenti zainteresirani za poduzetništvo koje donosi dobrobit zajednici. Iako akteri ove priče za ovu nagradu ne mogu aplicirati jer još nisu studenti – mnogi bi se stariji koji se poduzetništvom već odavno bave, na njih mogli ugledati.
Nekada su se zajedno igrali u parku, a danas su igru preselili na vlastitu društvenu mrežu. Uskrsne blagdane stoga ova trojica srednjoškolaca provode razvijajući svoj prvi poslovni pothvat. Društvenom mrežom '40 000 kilometara' Grigor, Viktor i Mak odlučili su povezati turiste i lokalno stanovništvo. Jer za razliku od profesionalnih vodiča, lokano stanovništvo može ponuditi autentično iskustvo mjesta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu